Frisbald (nejen) na CoinPokeru 6.

in #cesky6 years ago (edited)

Čaute,
možná jste zaznamenali můj poslední příspěvěk kam s vydělanou krypto. Jedná se o CHP, které jsem nahrál na CoinPokeru a rozhodl se, že je zkusím dál rozmnožit jinak než hraním kartiček.
Dostal jsem několik rad a tipů, ale o nich tenhle post nebude. Chci se vrátit k důvodu, proč jsem se rohodl z CP vybrat většinu CHP a poslat je dál do oběhu.

V podstatě všechny moje příspěvky k CP byly dosud poměrně pozitivní. Pěkná promoakce s freerolly a added chipy, solidní software, slabší spoluhráči atd. Během posledního týdne jsem ale udělal dost nepříjemnou zkušenost a chci se s vámi o ní podělit.

Na herně běží už dva týdny Cash race. Pravidla jsou jednoduchá - za každou odehranou handu jeden bod, kdo má za dané období nejvíc bodů, vyhrává. Ve čtyřech týdenních a měsíčním leaderboardu běží 3 oddělené žebříčky pro různe stakes a výhryjsou v řádech destítek tisích CHP pro nejlepší hráče. Potud všechno dobré a akce vypadá hodně zajímavě.

Minulé pondělí jsem se rozhodl nažhavit stroj a do závodu se zapojit. Vzhledem k pravidlům jsem se zaměřil na nejnižší žebříček (limity BB 0,02-0,5 CHP) a snažil se hrát co nejnižší limity, abych riskoval minimum CHP. Ve výsledku z toho tak bylo 20 stolů, mikro stakes s blindy 0,02-0,05. V minulosti jsem měl postavený krásný PCsetup s 5 monitory,po stěhování k přítelkyni mám teď skromější možnosti, takže to ve výsledku vypadalo takto:

cp1.JPG

Do závodu jsem naskočil až druhý týden (minulé pondělí) a měl jsem tedy představu o množství hand, které je potřeba odehrát pro umístění na top pozicích. Bylo to zhruba 150k hand. Rozhodl jsem se tedy otestovat, kolik hand jsem schopen při daném množství stolů za hodinu odehrát a kolik času mi celá akce zabere.... A nestačil se divit.

Abych hru co nejvíc urychlil, rozhodl jsem se hrát ABC poker, tj. nevymýšlet nic složitého, hrát jen dobré karty a především sbírat handy do závodu. A po 9 hodinách hry jsem se dostal na 9,3k hand, tj. něco přes 1k hand/hodinu... Takže jsem se ještě jednou vrátil na web CoinPoker, abych se ujistil, zda jsem viděl dobře... A opravdu je to tak, hráči na top pozicích mají cca 150k hand.

cp1.JPG

Při mém volume 1k hand/hodinu by tak dostat se do top3 znamenalo hrát asi 150 hodin/týden... Heh... A na odpočinek by mi zbývalo fantastických 18 hodin týdně. O zbytečnostech jako jídlo nebo čerstvý vzduch se vůbec nemusíme bavit...

Dost mě to rozhodilo, takže jsem napsal na support CP s dotazem, jestli jsou si jistí tím, že je celá soutěž fair a jak je možné dosáhnout podobných hodnot... Hrají snad top hráči 40 stolů?? Nespí?? Nebo je to unfair a např. se střídají u jednoho účtu 2-3 lidi?? Používají nějaké boty??

40 stolů by se teoreticky zvládnout dalo, ale CP nemá klávesové zkratky ani nepodporuje žádný software (alespoň z těch, co znám) pro jejich použití. A zvládnout takový počet stolů je bez použití hotkeys prostě nemožné. 20 je ještě ok, 25 by se dalo, ale 40 ne. Spát samozřejmě nemusí den, dva, ale týden?? No nevím... Vychází mi to na nějaký podvod.

Support si dal s odpovědí na čas (další slabina, reakce na dotazy cca 5-6 hodin, nic moc...) a reakce byla taková, že hráče na top pozicích sledují a vyhodnocují jejich hru. A že jejich výhony jsou sice na hranici lidských možností, ale zvládnout se to dá a neshledali žádné porušení pravidel...

Nevím, jak to ty "lidi" dokázali. Nechám na vás, jaký si na to uděláte názor, případně jestli vás napadnou nějaké další možnosti, jak se dají podobné akce hacknout. Já jsem každopádně hraní na CP výrazně omezil a většinu vydělané krypto se pokusím zhodnotit tady na SteemIt. CHP ztratily za dobu mého hraní přes 50% hodnoty (z 0,15 CHP/USD na aktuálních 0,07 CHP/USD) a zkušenost z Rake race ve mně moc důvěry nevzbudila.

Sort:  

You got a 47.62% upvote from @bodzila courtesy of @frisbald! Join our Discord Channel https://discord.me/SteemBulls for support & feedback

You got a 1.97% upvote from @postpromoter courtesy of @frisbald!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvote this reply.

Great post!
Thanks for tasting the eden!

hiii, @edensgarden, I sent you 0.200 SBD 19 + hours ago but still not recieved upvote or refund from your side, plz check youir record and solve the issue. thanks.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg

Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 4.57% upvote!
I was summoned by @frisbald. I have done their bidding and now I will vanish...


woosh

A portion of the proceeds from your bid was used in support of @youarehope and @tarc.


Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

You got a 20.27% upvote from @upyou thanks to @frisbald! Send at least 0.1SBD or 0.1STEEM to get upvote for next round.

Co takhle, aby se domluvili (alespon) 2 lidi, sli na nekolik stolu a neustale klikali fold? Nebylo by dobre to vyzkouset? :D
Nejlip aby nas bylo tolik, ze zabereme cely stul. To neni zakazane, ne? :D

Zakázané by to být nemělo, jak by herna zareagovala je otázka. Ale zkusit se to klidně může, aspoň bychom měli nějakou šanci. Příští kolo začíná v pondělí, tak se máme čas kdyžtak domluvit.

Tak to bys mohl vyhlásit v nějakém postu (nebo na steem chatu), ať je nás víc. Když nám tam nalezou hráči, kteří foldovat nebudou, tak hodně budem někde. Naverbovat další 4 spolupachatele, kteří budou spolehlivě klikat, je asi nejlepší strategií.

V postu se mi to vyhlašovat moc nechce. Přeci jen je to odrbávačka soutěže a nemusí to viset na blogu. Stm. chat bude vhodnějěí místo. Právě jsem se regnul, můžeme to dál řešit tam.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63133.02
ETH 3043.69
USDT 1.00
SBD 3.63