Záznam live streamu

in #cesky6 years ago (edited)

Ćaute,
jak jsem v pátek slíbil, přidávám záznam live přenosu. Rozpovídal jsem se v něm o věcech, na kterých pracuju a píšu o nich občas i na Steemit.

Dozvíte se základní info o xGoals a mých modelech. Především jak vznikají a jak rozumět výstupům z ních. Dojde i na Daily Fantasy Sports a trochu i na mojí propagaci Steemit:-)

Video jsem chtěl uploadnout na D.tube, ale nedaří se mi to. Opět, stejně jako u pokerových videí, s tím bojuju a moc mě to nebaví. Hláška "unknown error" při dokončování uploadu mi moc nepomáhá. Takže nakonec jsem zvolil klasickou cestu a video dal na svůj YT kanál.

Najdete ho tady, pokud by vás zajímala moje práce víc, mrkněte na blog www.frisbald.com a rád vás uvítám ve FB skupině.

Ice Cream Party (14).png

Sort:  

Netuším proč, ale mě to nejede, to video. Nebyla nalezena videa. ;-) Asi se někde stala chyba.... že by vadná elektronka E13 ?

Díky za upozornění @jirka-orlova už by to mělo fungovat. Kdyby náhodou ne, dá se na něj proklikat i na FB

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60725.43
ETH 2900.91
USDT 1.00
SBD 3.59