Brambůrky v Číně a Hong Kongu

in #cesky6 years ago

Už jsem to asi někdy předtím zmiňoval, návštěva supermarketu, čím větší tím lepší, je vždycky na programu při mé návštěvě jakkékoliv země. Je docela zajímavé podívat co kde kolik stojí, a co kde prodávají. Pokaždé se najde spousta zajímavých věcí, které jsem nikde jinde neviděl. Co se týče cen věcí, tak to je kapitola sama o sobě.

Při poslední návštěve supermarketu v Číně a Hong Kongu jsem se díval na brambůrky. V Číně to byl supermarket Walmart (stejný jako americký Walmart) a v Hong Kongu Wellcome (se dvěma LL). Vypadá to, že brambůrky jsou docela dost ovlivněný tím, kde se prodávají. Ano, všude mají ty klasické příchutě jako sůl, ale také spoustu příchutí, které jsem nikde jinde neviděl. Tak co jsem teda viděl?

Italian Red Meat Flavor - italské červené maso, to zní zajímavě, moc si nedokářu představit jak by to mělo chutnat. Čínská příchuť.

Numb and Spicy Hot Pot Flavor - tak to bude asi opravdu hodně pálivé. Pálivý hot pot je někdy tak pálivý, že se to skoro nedá jíst, tak jestli je tohle podobné, tak nevím nevím. Čínská příchuť.

Matcha Flavor - matcha jsou listy čaje rozemleté na prášek, no nevím, zrovna brambůrky s příchutí zeleného čaje je kombinace, která mi by mě nikdy nenapadla, ale třeba to nemusí být špatné i když to zni dost zvláštně. Třeba taková matcha zmrzlina je dobrá. Čínská příchuť.

Cherry Blossom Flavor - tohle si už opravdu nedokážu představit. Brambůrky s příchutí kvetoucích třešní, hmm, radši nechám bez komentáře. Čínská příchuť.

Cucumber Flavor - tak okurkovou příchuť bych si taky nekoupil. Čínská příchuť.

Taiwanese Fried Chicken Fillet Flavored - Taiwanské smažené kuře. Tak tohle bych si už dal, ale nechápu proč to je tak specifické. Myslím, že taiwanské smažené kuře se moc neliší třeba od amerického. Zajímavé je také to, že tam teď píšou Flavored. Hongkongská příchuť.

Grilled Kurobuta Pork Chop Flavored - to zní docela japonsky a vypadá to dobře. Hongkongská příchuť.

Cheddar and Sour Cream Flavored - Já mám rád sýr a také sour cream, takže tohle může být moje oblíbená příchuť, ale zatím jsem nezkoušel. Je tam napsáno export. Balení jen pro export, zajímavé, má to být lepší než balení, které není jen pro export? Hmm. Export odkud? To už tam nepíšou. Hongkongská příchuť.

Honey Barbecue Flavored - To taky zní zajímavě a přidávám si to na seznam toho co příště asi vyzkouším. Také export, hmm. Hongkongská příchuť.

A jakou nejzajímavější příchuť brambůrek jste někdy viděli nebo vyzkoušeli?

Sort:  

Co všechno ti Číňani nevymyslí... Všechno zní docela v pohodě až na ten čaj, třešně a okurku. Brambůrky by prostě měly být slané.

Já třeba nechápu Angličany a jejich chutě. Takové Walkers s příchutí sůl a ocet se prostě nedají jíst.

Ty jo, na to bych uz uplne zapomnel. Octove jsem si v Anglii taky koupil, ty byly teda extra hnusny...

tyjo sůl a ocet je super, ale musel jsem tomu chvíli přicházet na chuť .)

Zajímavé příchutě. Hodně netradiční. Když u nás v Lidlu byl asijský týden, tak jsem ochutnal krevetové. Docela dobré :-)

Čím víc příchutí, tím víc hledám své oblíbené (jednou do roka ;-)) se solí.

Fuha..tak na tie ceresny by som si asi fakt netrufol :D

Kdysi jsem psal na téma bizarních příchutí asijských čipsů článek a vím, že tam byly fakt perly. Mám pocit, že snad i koňské maso a dřevěné uhlí :) Každopádně pěkný náhled do jiné kultury, díky za něj.

No proč ne. Zkouší všechno možné. Třeba Bamboo Charcoal Water vídám v obchodech běžně...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50