Dotykový notebook dva v jednom - Chromebook

in #cesky4 years ago

Vypadá to, že mi do křemíkového nebe odešel můj malý tablet/notebook, takové to zařízení dva v jednom, dotykové. V praxi ho sem tam používám pracovně, většinou v letadle nebo jinde na cestách (ehm...). Měl by si rozumět s MS Office, ale nepotřebuju v něm pokročilé funkce jako jsou excelovské statistické pluginy. Licence mám. Měl by být dotykový, tak akorát na filmy, čtení, poslech hudby... Zábava, ne práce.

Má smysl koukat po Chromeboocích? Ty menší z nich by moje požadavky víceméně splňovaly. Jak moc na nich Google stalkuje? Jak jsou customizovatelné? Předem dík za tipy.

Sort:  

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Linuxbooky nejsou? !BEER

Ne dotykové, alespoň co jsem koukal. A Ubuntu, které používám jako backup, si s MS Office moc nerozumí. Na jaké distribuci ti Office funguje?

officy jen na voknech

Congratulations @zirky, you successfuly trended the post shared by @godfish!
@godfish will receive 0.00993263 TRDO & @zirky will get 0.00662175 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Lenovo yoga... já jsem lenovák... :D

Congratulations @godfish, your post successfully recieved 0.00993263 TRDO from below listed TRENDO callers:

@zirky earned : 0.00662175 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57329.79
ETH 2914.99
USDT 1.00
SBD 3.67