Co víte o bitcoinu?

in #cesky5 years ago

Idnes dnes ráno zveřejnil nový kvíz. Co víte o bitcoinu? Má celkem 13 otázek, já jsem věděl 11. Jedna je taková tipovací...

Doporučuji si kvíz vyzkoušet. Alespoň pro pobavení. Když víme správné odpovědi, tak nám asi přijdou některé nabízené možnosti legrační. Některé nezasvěcené ale určitě potrápí.

Je hezké, že se o btc píše, i když se na něm nic moc neděje. Je to taková příprava ne silný breakout z trianglu, podle mého názoru nejspíš jako první dolů a až pak nahoru na nové cenové úrovně.

Super věc je, že i v diskuzi se tentokrát sešli lidé, kteří by s ním chtěli platit v Brně potraviny atp. Ví, o co se jedná. Zbloudilým duším tam pak leccos vysvětlí ;) 


Sort:  

Díky za tip, a povedlo se mi :)

a !BEER k tomu

!BEER
12 správně, tu tipovací jsem taky nedal, byl jsem příliš optimistický. I tak mi přijde, že kolem 40 bitcoinmatů je jen v Praze samotné.

Může tam být chyba, je to Idnes. Já jsem zakládal velkou předpověď, protože vím, že jsem jeden pořád míjel na Chodově. Ale právě - jenom na tom Chodově. Hodně velké nákupní centrum :)

není to správně taky jsme přestřelil ale někde jsme hledal a jen v čr je 59 ale je to pár měsíců starej údaj a otázkou je jestli se do toho počítají a nepeněžní bankomaty :)

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @greenmask9, here is your BEER token. Enjoy it!

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @greenmask9, here is your BEER token. Enjoy it!

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @greenmask9, here is your BEER token. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63016.70
ETH 3028.58
USDT 1.00
SBD 3.75