You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podpora pro českou komunitu na Steemitu: 77 USD UPVOTE + SOUTĚŽ

in #cesky5 years ago

Co se týká psaní angličtiny - takto si podle mých zkušeností příliš followerů nezískáš. Účinnější je komentovat. Co se hýbe, tam nasadit kvalitní předmětný komentář. Já jsem zezačátku psal výhradně anglicky, přesně takto to fungovalo. Článkováním v AJ si spíš už získané followery udržíš.

Sort:  

Bez angličtiny (v tuto chvíli) většího úspěchu a renomé na Steemu dosáhnout nelze. Česká komunita je na to stále příliš malá. Co se získávaní followers týče, nejefektivnějším způsobem je podle mě časté pořádání soutěží a různých giveaway. Uživatelé ti ten follow dají, aby prostě nezmeškali šanci něco vyhrát...

Dobrý postřeh. O způsobech, které nejsou zadarmo, jsem nepřemýšlel. Jsou ale věrní a čtou si i tvůj ostatní obsah?

Pro mě popravdě počet sledujících není až tak důležitý. Aktuálně jich mám 1762, ale (drtivá) většina z nich jsou samozřejmě tzv. "mrtvé ryby" - boti, neaktivní účty, uživatelé, kteří se na můj blog nikdy ani nepodívají... O to víc si proto vážím té malé (ale oddané) komunity, která můj obsah skutečně čte, upvotuje a pravidelně se zapojuje do diskusí.

Z mého pohledu je to tak 50/50, bez komentářů se hůř drží věrní followeři, ale pomocí článků jich získáš najednou větší množství. Hlavně pokud uvidí, že si aktivní, tak si Tě všimnou i jiní, kteří budou automaticky upvotovat. Alespoň mi to dává logiku

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65786.95
ETH 3001.50
USDT 1.00
SBD 3.72