Sort:  

Neztratíš, vždy totiž "vsadíš" svoje body, když si věříš hodně, tak 1000 bodů, když míň tak myslím 300 a ještě 600. Já jedu naplno vždy 1000 :-)

Už jsem to pochopil hned po registraci. Bude sranda :) Ikdyž technická analýza ze dne na den na kryptoměně, to není nejlehčí věc.

Třeba teď se to podle mě chvíli bude motat mezi 5000-5200, takže když je v době tipování 5180, dal bych směr dolů.

Také to vidím dolů, zajímá mně, kdy mám poslední možnost dát tip (během dne) a kdy budu mít znovu možnost v den následující?

Myslím kolem poledne mě to píše abych dal tip, úplně nevím do kdy je čas. No teď sem se díval že jsem dal refferal kód toho člověka od ktereho jsem to získal já místo svého :D takže sem mu asi pomohl..uz jsem upravil, no ale docela sranda no...

Tak to já jsem pozvaný jím potom no :D :D :D

Ten čas je kdykoliv. Mění se ta cena pořád. Můžu dát tip kdykoliv. Dnes jsem dával nahoru.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59328.31
ETH 2997.26
USDT 1.00
SBD 3.79