je tu někdo kdo by chtěl být minnows?

in #cesky5 years ago

Jak už se tady proslýchá, předpokládám, že pan @womic to šplíchnul :D, snažil sem se dojednat delegaci pro lidi z CESKY, kteří nemají dostatečný steempower k fungování zde na steemitu. Jelikož bydlím teprve dva měsíce v Illmensee a mám spostu věcí na vyřizování kvůli stěhování do Německa, tak sem neměl dostatek času psát žádný články. Ani steemmonsters sem neměl čas hrát a tak sem se propadl ze zlata do novice ligy :D.
Nicméně jsem našel nějaký čas, abych se potkal se svým kamarádem @pharesim v Amsterdamu a tam mě nabídnul, že by mohl nějakou částkou delegovat lidi v česky. Tímto bych mu za to chtěl poděkovat
Takže k věci. Kdo má zájem o delegaci a má málo steempoweru a tím pádem nemůže pořádně fungovat zde na steemitu se může stát minnows.
Stačí dát like zde na článek a napsat do komentáře, že má zájem být delegován. Já jména sezbírám a pošlu na ty správná místa :D. né tam kam si myslíte, ale pharesimovi a ten dle svého uvážení bude každého delegovat.

Přeju všem ať se vám daří a snad už brzo budu mít všechny úřady zde v Německu vyřešené a tím víc času na vkládání příspěvků.IMG_4124.JPG

Sort:  

Můžeš ho zkusit nechat podpořit komunitního bota @cesky.kurator. Na něj se skládá celá komunita a komunitu také podporuje.

Já bych si samozřejmě taky nestěžoval, ale preferoval bych to, co píše @ritxi, pokud to pharesimovi nevadí. Takže delegaci cesky.kurator, cesky.donator, cesky a czechman. Protože člověk nikdy neví, jestli tady za rok bude. Těm botům je to ale fík a podpořej všechny česky píšící :)

Mám zájem být delegován

Nemůžu si stěžovat, že bych měl málo SP nebo Resource Credits. Asi nejlepším řešením, kromě samozřejmě podpory několika vybraných menších, co si o to řeknou, by bylo podpořit české upvotovací boty (ne Botasky), tím myslím @cesky.kurator, @cesky.donator, @czechman a @cesky. Ti pak podpoří všechny ostatní prostřednictvím svých hlasů.

Díky za pomoc českému rybníčku. Já už tu jsem dva roky. Na pokraji smrti hladem, na pokraji smrti mrazem, na pokraji smrti vysílením jsem si tu dokázal už vypasat a vyfotit dost, abych mohl existovat bez vnější pomoci.

Tohle je super podpora komunitě. Dík
Jinak já nepotřebuju, ale přimlouvám se za @cesky.kurator Komunitní bot s dobrou SP prospěje k růstu komunity a dalších nováčků co přijdou :)

Pomocná ruka se vždycky hodí, to si budeme všichni nalhávat. Pokud budu delegován zlobit se rozhodně nebudu :D

jj už jsem jim to šplíchnul :D . ale ted píšu hlavně za @mcmira1 je na dovči a pochybuju že má na motorce čas číst příspěvky tak ho tam prosím napiš taky jo a ještě tě poprosím napiš tam @ceskykurator .napsal jsem to správně ? ten nás v česky lajkuje a myslím že ho tady ti všichni starší delegují . díky

je tam ještě tečka :-)

ajo, ale tak ji to napsal aspon ty, já tomu nerozumím :D

Hodně přemýšlím jak s tím naložit. Pokud se podpoří robot tak to nepomůže lidem co nemaj steem power vkládat články. Vy co máte a můžete tím pádem fungovat to vážně doopravdy nepotřebujete. Nicméně lidé co nemaj sílu taky nakonec nemusí zůstat na steemitu, ale jiní co nemaj sílu a mají zájem můžou hodně vyrůst a jim to pomůže. Takže prvně domluvím podporu těch co nemaj sílu psát články a pak zkusím domluvit co se bude dát udělat pro komunitu skrze roboty. myslím, že to je fér....

Taky se přimlouvám za @cesky.kurator. Bylo by to prospěšné pro všechny v #cesky :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61769.55
ETH 2910.04
USDT 1.00
SBD 3.64