Bankovní finty

in #cesky6 years ago

Dnes mi při práci s internetovým bankovnictvím vyskočila nabídka půjčky, která je až do konce měsíce v akci a nebude mi účtován poplatek za zprostředkování.
Zaradoval jsem se. Ale ne, nebudu Vám věšet bulíky na nos. Já si nepůjčuji, ale napadla mě monstrózní myšlenka.

Jelikož v rámci podnikání nabízím služby, které si ke mně chodí zákazníci domluvit a objednat, mohl bych jim již při první návštěvě a domluvě zaúčtovat poplatek. Koneckonců mě to vždy zdržuje, vynaložím čas a energii vysvětlit jim situaci, řešení a cenu za provedení.

No tak děckááá, tohle dělat nebudu ani v akci a ani bez akce. To se mi na dveřích či plakátu nikdy neobjeví. Možná to bude tím, že práci dělám rád a vidím v tom jiný smysl než horu zlata za každou cenu.

A tak jen přemýšlím, kdy to konečně stejně napadne i tu banku...

prasátko.jpg

Sort:  

Banky jsou náramně vyčůrané. A lidi jim to baští...

V poslední době jsem zaregistroval reklamu nějaké banky (nevím jaké a nevím kde), kde znělo tvrzení, že žádná dobrá služba nemůže být zadarmo. Tím pádem platit bance poplatek za vedení účtu je v pořádku, protože přeci služba za poplatek musí být lepší než ta zdarma, ne? ;)

Otázkou je jestli banka provádí službu úschovy našich peněz nebo my půjčujeme bance prostředky, které ona bez participace zisku zneužívá jen ve svůj prospěch.

To je mi asi celkem jedno. Když pominu, že ty peníze, které mám bance jsou vlastně virtuální (nevím, co lidi mají proti kryptoměnám ;) ), tak jsou prostě moje a ta banka je používá.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69386.82
ETH 3714.50
USDT 1.00
SBD 3.85