Je kampování se psem dobrý nápad?

in #cesky4 years ago (edited)

yes40.JPG

Vždycky jsem chtěla cestovat s mojí Connie (10 let a 5 měsíců stará labradorka) a vždy jsem udělala co jsem mohla abych to uskutečnila.

Tento rok, jako každý rok, jsme s přáteli plánovali letní dovolenou v našem oblíbeném místě v Uruguayi - v místě zvaném Rocha (čti 'roča')

yes14.JPG

Bohužel, z mnoha důvodů, naše plány nevyšly. To mě ovšem nezastavilo.
Koupila jsem stan, pronajala auto a odjela na pět dní kampovat do lesa nedaleko oceánu. Jen já a Connie.

yes4.jpg

Nikdy jsem nekampovala se psem. Byla jsem zvědavá (a trošku jsem se i bála). Můj pes totiž reaguje na všelijaký ruch kolem ní, obzvlášt když je někde kde před tím nikdy nebyla.

Ale protože jsme ráno vstaly brzy, strávily celý den choděním po dunách a po pláži, objevováním nedaleké vesnice a plaváním a do stanu jsme se vrátily pozdě večer, ona ulehla, usnula okamžitě a spala tvrdě až do druhého dne.

yes47.JPG

Druhý den, jestli se nám chtělo, jsme si přivstaly a šly se podívat na, za mě pořád největší podívanou, východ slunce při zvuku vln oceánu. Bylo to fascinující, obzvlášť protože na pláži kromě nás dvou nikdo jiný nebyl.

yes51.JPG

Ze začátku jsem byla trochu nervózní z této nové zkušenosti. Nikdy jsem neřídila pronajaté auto tak daleko a sama na tolik dní. Nikdy jsem nezůstala sama se psem v divočině s minimálním dosahem k civilizaci (co kdyby se něco stalo?!)

yes31.JPG

Ale nic špatného se nestalo. Jen to dobré se stalo.
Můžu říct, že to byla nejlepší dovolená co jsem kdy měla.
A nemůžu se dočkat jet znova a na dýl.

yes16.JPG

Dělej věci co tě děsí.
Dělej co tě naplňuje.
Následuj své srdce.
Žij ten moment.
Nikdy nepřestávej snít.

yes37.JPG

https://www.instagram.com/janathedreamer/

Sort:  

Krásný... :-)Musel to být úžasný pocit...
!BEER
!COFFEEA
!trdo

Congratulations @krakonos, you successfuly trended the post shared by @janathedreamer!
@janathedreamer will receive 0.26365500 TRDO & @krakonos will get 0.17577000 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Muselo to být fajn.
!trdo

Congratulations @zirky, you successfuly trended the post shared by @janathedreamer!
@janathedreamer will receive 0.00394875 TRDO & @zirky will get 0.00263250 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Bylo to opravdu moc fajn.:)

!trdo

Hezké dobrodružství ;)

!trdovoter

Congratulations @jjprac, you successfuly trended the post shared by @janathedreamer!
@janathedreamer will receive 1.45496250 TRDO & @jjprac will get 0.96997500 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @jjprac, 4.75% upvote has been shared with your successful call on the post that shared by @janathedreamer!


Support @trendotoken projects by delegating : 100SP , 200SP , 500SP , 1000SP , 2000SP

Sorry, you don't have enough staked BEER in your account. You need 6 BEER in your virtual fridge to give some of your BEER to others. To view or trade BEER go to steem-engine.com

Congratulations @janathedreamer, your post successfully recieved 1.72256625 TRDO from below listed TRENDO callers:

@zirky earned : 0.0026325 TRDO curation
@krakonos earned : 0.17577 TRDO curation
@jjprac earned : 0.969975 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64693.66
ETH 2975.51
USDT 1.00
SBD 3.70