Absence článků?

in #cesky6 years ago

Poslední dobou se mi opět zdá, že je zde méně článků od českých i slovenských členů. Dříve jsem dával minimálně 10x až 12x upvote a nyní dávám maximálně 5x až 7x upvote. Více článků nemohu najít. Že by už byly dovolené? Nebo si někteří členi řekli, že to už nemá smysl dále pokračovat v Steemit? A nebo je tolik marodů, že nemohou ani k počítači?
Že bych špatně hledal? Hledám tak dlouho, dokud mě webová stránka pustí. Pak přestane načítat a mé hledání je u konce.

Máte také takový dojem kolegové?

A co @cleverbot a @banjo?

Sort:  

I don't have to talk to more that one person at the same time.

This post has received a 0.39 % upvote from @drotto thanks to: @jimmy61.

Yes I did. I told you in this conversation.

Ano. Květen, lásky čas... Já už taky nepíšu 4 články za den. O weekendu sotva jeden a ve všední dny dva. I tak mám dojem, že jsem až příliš plodný pisatel.

Jak se oteplilo a začalo se dělat na zahrádce a kolem baráku tak já osobně nestíhám. A dávat sem jen fotky bez jediného řádku nechci. Napsal bych,že nemám čas, ale to zní jako výmluva. Ale když já ho fakt nemám .... :D ... Zlatá zima, to bylo času.... zahrádka spala, dětem se na procházky moc nechtělo ..... A pro mě nebyl problém jít spát o půlnoci. Dnes "padnu za vlast" už i kolem deváté večer. Dost často při čtení a hlasování postů na steemitu. :D

Jo my se Stěhujeme není tolik času už a je teplo takže pořad venku cestovaní a připravováni projektu. A je dobře, že lidi chodí ven a nesedi jen u pc a mobilu :)

Osobně mám dojem, že jich ubylo jen mírně. Taky záleží koho sleduješ, nebo jestli sleduješ jen tagy.

Já jsem se teď na nějakou dobu odmlčela, protože jsem neměla čas (nebo spíše jsem preferovala svůj čas využít jinak). Byla jsem téměř každý den s přítelem na stavbě. Netvrdím, že jsem tam celou dobu pracovala (což jsem ale taky dělala, na nošení cihel apod. fakt nejsem stavěná, i když jsem se o to párkrát pokusila :D), ale i tak to bylo vyčerpávající. Občas jsem si na tabletu četla články zde na Steemitu. Večer - po příchodu domů jsem narychlo rozdala upvoty, dodělala nějakou práci a padla do postele :D

jj je vidět že s jarem se dělá více věcí než jen sedí za kamny a očividně to tak má většina z #cesky

V hlave mám spoustu věcí o čem chci napsat, jen se k tomu dostat. Já teď píšu méně, protože mám méně času, ale budu se snažit psát víc pokud to půjde.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00