Náprava...

in #cesky6 years ago

Navazuji na svůj článek o řediteli, který mi zmrazil navýšení mého osobního ohodnocení.
Již v pátek jsem se dozvěděl, proč k navýšení nedošlo.
Při jedné noční směně jsem postříkal řediteli jeho služební auto a on si vše vyfotil a řešil s kdekým, jen ne se mnou.
Nezlobil se ani moc za postřik svého auta, ale proto, že jsem k němu hned nepřišel. Já o tom nevěděl, nikdo mi to nesdělil, můj mistr dostal pokutu a já nedostal navýšení.
V pondělí ráno po noční směně jsem se sebral a zašel k řediteli. Udělal si na mne čas, omluvil jsem se, rozebrali jsme vše
dopodrobna a ředitel mi slíbil, že mé navýšení povolí.
Ulevilo se mi, podali jsme si ruce a vše smazali.
Problém totiž vznikl tím, že můj mistr s námi málo komunikuje a myslí si, že vše zaštítí sám sebou, ale nedopadlo to pro něj dobře. Proto byl naštvaný, kdo by chtěl přijít o peníze...
Musím si s ním promluvit a musíme si stanovit lepší osobní komunikaci. Snad to vyjde, mám rozumného mistra, ale je trochu víc akční...

@cleverbot

@banjo

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

How long have I known you?

How is not knowing something and needing to learn a problem.

Tak alespoň, že se to vysvětlilo.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66077.75
ETH 3167.77
USDT 1.00
SBD 4.01