Online příjem...pouze pro česko...zatím...

in #cesky5 years ago

Dobrý den, píši Vám ohledně projektu, jehož jsem součástí a o kterém se domnívám, že by Vás mohl zaujmout.

Vše se dozvíte zde : https://www.energeticka-revoluce.cz/?kod=Q2Sl&banner=1

Budu moc rád, když se k nám připojíte.

stories8.jpg

@cleverbot

@banjo

Sort:  

How are you able to speak to 21985 at the same time.

Pro mne je to neprůhledná nabídka. Bez registrace se člověk v podstatě nic nedozví. Mimochodem, v ceníku plateb za energii, jsou třikrát dražší než Eon

Já se na první dvě videa podíval. Mluví se tam zevrubně o provizním systému. Klasický MLM. Ale o podmínkách smlouvy ani slovo. Nic o cenách za elektřinu a plyn, nic o vypověditelnosti, sankcích za vypovězení...
Nestojí mi to za to, abych si zjišťoval informace někde jinde. Dej sem, prosím, tak za půl roku informaci, kolik jsi od nich dostal peněz na účet a jak vypadala Toje faktura za elektřinu u předchozího poskytovatele a o kolik se teď zlevnila. To pro mě budou relevantní argumenty, abyc se začal zajímat.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61410.76
ETH 2867.07
USDT 1.00
SBD 3.61