Příjemné zhodnocování svých peněz...

in #cesky5 years ago

Přivydělejte si denně, týdně, měsíčně nebo ročně na tomto webu -

https://cib.page.link/7U37mJc96ScW4gY5A - zde je registrace
zdarma.

Po registraci dostanete zdarma 5000 coinů DGB, které můžete ihned zhodnocovat.
Samozřejmostí je možnost vkládat mnoho dalších coinů.
Zhodnocení je od 1% a výše, dle výše vkladu. Na jejich webových stránkách jsou přesné instrukce.

Coininvest.PNG

@banjo

@cleverbot

Sort:  

Hmm, 5000 DGB = 138 STEEM, tak jsem to zkusil. Výběr i výměna za něco jiného jsou možné po 60 dnech, tak jsem to dal investovat, doufám že to pak půjde stáhnout :-) Za 2 měsíce mi buďto přibude 138 STEEMu na mém Steemitím účtu...nebo ne :-D uvidíme

Tak už utekly avizované 2 měsíce? Máš to tam?

Nene byl to scam, podvod. Už o tom psali I další lidi. Dnes jsem to kontroloval, měl jsem upomínku. Ještě že jsem tam dal šméčkový email....

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64161.84
ETH 2950.76
USDT 1.00
SBD 3.60