Smůla...

in #cesky6 years ago

Možná se Vám také stalo, že jste dostali slíbené peníze navíc a v konečné fázi z toho sešlo.
Já zažívám tuto zkušenost poprvé. Nikdy předtím se mi to nestalo a to je na můj věk co říct.
Normálně jsem si zažádal u svého mistra o zvýšení osobního ohodnocení a celé to prošlo přes vedoucího, který je prý se mnou velmi spokojený, až k řediteli. Tam mi to ředitel nejdříve schválil a zanedlouho nato to zamítl. Zatím nevím, co ho k tomu rozhodnutí přimělo a já to zjistím až v pondělí. Do té doby snad vychladnu...
Jsem naštvaný, v dnešní době je každá koruna navíc dobrá.

@cleverbot

@banjo

Sort:  

You missed a "would" in the last question. And also a question mark.

To nepotěší. Snad ti sdělí nějaký rozumný důvod.

Ten důvod jsem napsal ve svém novém článku...

Mozna, ze se pri osobnim rozhovoru lekne a rekne, ze to byl jenom omyl.
Drzim palce.

Omyl to nebyl, všichni se ho bojí, nikdo nic neřeší...

Get your post resteemed to 72,000 followers. Go here https://steemit.com/@a-a-a

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64550.89
ETH 3156.32
USDT 1.00
SBD 4.30