Odtajnění mojí identity

in #cesky6 years ago

Ahoj všem.

I když na sraz nepřijedu, ukáži vám svoji pravou tvář. Alespoň tu fyzickou. Fotka je bohužel jen naskenovaná z klasické papírové. Je i trošku staršího data. Je to historicky první týmová fotka SK JKP Olešná. Je z roku 1992. Tipnete si, který z kluků jsem? ;-)

himal.jpg
Zdroj: www.jkp-olesna.cz

Původně jsem chtěl tento post dát jako zkoušku z mobilní aplikace bSteem. Avšak po třetím pokusu jsem to vzdal. Post se mi uložil do nějakých konceptů, ale nahrát se ho na steemit asi nepodařilo,protože ho tu nevidím. A pořád mi to na bSteemu psalo, že jde vložit příspěvek jen jednou za 5 minut. Tak snad nečeká v nějaké frontě a neobjeví se tu několik dalších kopií. .... :-)

Sort:  

Druhý zleva :-)

Ta zadní ;-)

Tak ta přední :-)

;-) dostal jsi mě ....

Iba zo zvedavosti...preco si sa naukazal doteraz?

Myslíš aktuální foto? Věř mi, není o co stát ... :D .... Trochu mi o proti tradici povyrostly vlasy, vousatý chodím již mnoho let. Prý vypadám jako bezdomovec. Obzvláště, když mám na sobě ještě pracovní oblečení. A další věc je , že vždy stojím na druhé straně fotoaparátu. ;-) A selfie mě nebaví... ;-)

No tak mi to nedalo, měl jsem za to, že jednu fotku,na které jsem, jsem tu už dal. A bingo!!! Před asi třemi měsíci jsem tu psal seriál o focení v Ostravském Dinoparku v zimě. A tam na jedné fotce jsem. A není to dinosaurus, i když si tak občas připadám. Konkrétně je to v třetím díle. Mám tam společnou fotku s Allosaurem. ;-)

Hah tu seriu postov si pamatam :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63096.55
ETH 3032.40
USDT 1.00
SBD 3.69