Pond "Dukla" - Havířov (CZE) / Rybník "Dukla" - Havířov (CZE)

in #cesky6 years ago

Ahoj všem.

V sobotu ráno jsem vezl Míšu do Havířova. V 8:00 odjížděla autobusem na velký mezinárodní turnaj juniorek (WU 19) na Slovensko. Do Oravské Jasenice. Cestou zpět domů jsem se stavil u rybníku „Dukla 1“, který je na začátku Havířova. Samozřejmě kvůli focení. Už jsem to měl dlouho v plánu, ale nějak mi to časově dřív nevycházelo. Sice bylo pod mrakem a trochu pršelo, ale chtěl jsem si to aspoň konečně omrknout. Měl jsem celkem štěstí. Než jsem dorazil na místo tak přestalo pršet. Dokonce i vysvitlo sluníčko a na hladině rybníku se začal objevovat krásný mlžný opar. To byla pro mě výzva, jestli ho dokáži vyfotit. Připevnil jsem foťák na stativ a dal se do focení. Zkoušel jsem všemožné nastavení, ale moc se mi nedařilo. A do toho to sluníčko, svítilo přímo proti mně. Místo desetiminutové zastávky jsem tam strávil asi něco přes hodinu. Po půl hodině pokusů, s nepříliš radostnými výsledky, jsem si všimnul, že jsou fotky rozmazané víc než obvykle. Asi mi kaplo na objektiv. Tak jsem to chtěl vyčistit. No smůla, nešlo to. Zamlžil se mi objektiv zevnitř. Asi se mi tam nějak dostala vlhkost a sluneční paprsky a teplo způsobily zamlžené kolečko, téměř na středu objektivu. Nejdřív jsem si myslel, že je konec, zabalím foťák a pojedu domů. Potom jsem si všimnul, že ty fotky nejsou zas až tak špatné. Dokonce se mi to rozmazané kolečko zdálo být zajímavé. Tak jsem ještě zkusil udělat pár fotek. Mohl bych o nich říct to stejné, co říkám o ženách. Nejsou škaredé ženy, jen jsou zajímavé. ;-)

000.jpg

(From Czech to English: google translator)
Hello to everybody.
On Saturday morning I carried Mishu to Havirov. At 8:00 they departed by bus to the great international juniors tournament (WU 19) in Slovakia. To Oravská Jasenice. On my way back home I stood at the "Dukla 1" pond. Of course, for taking pictures. It was first under the cloud and a bit raining. I was quite lucky. I stopped raining before I arrived. Then the sun was shining and a beautiful haze began to appear on the surface of the pond. It was a challenge to me if I could take a picture of him. I put the camera on a tripod and took a picture. I'm still learning. I tried different settings, but I did not do much. Instead of a ten-minute stop, I spent over an hour there. After half an hour I noticed that the photos were blurred more than usual. Probably a drop of water on the lens. I wanted to clean the lens. I could not.The humidity was inside the lens. Maybe somehow got my moisture, and the sun's rays and the heat caused a blurred wheel almost at the center of the lens. Then I saw that the pictures were not the worst. Even the blurred wheel seemed to be interesting to me. So I tried to make some photos.

00.jpg

Tak to jsou ony "zamlžené fotky" / So these are the "blurred photos"
3.jpg

2.jpg

1.jpg

1 - 2.jpg

4.jpg

P1310945.jpg

Sort:  

Thank you for your contribution to the Photocircle tag!

Cheers,
@photocircle Team

Learn about this photo curation project by clicking >here

To learn more about the new project feature, please click on the quest image below.

If you would like to stop receiving comments then reply
!STOP!

Nakonec z toho máš hezké fotky se zajímavým efektem ;-)

No říkal jsem si, že je pak zkusím projet nějakým Photoshopem, něco s nimi udělat. V nejhorším bych je vymazal. Nakonec, když jsem si to prohlédl v noťasu, to není tak zlé. ;-) :D

Jak udělat mlhu ;-). Povedlo se :-D

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63035.00
ETH 3022.97
USDT 1.00
SBD 3.82