You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sbírání kiwi v Te Puke, Nový Zéland, 2018

in #cesky6 years ago

Připomněla jsi mi jednu moji letní brigádu. Je to už strašně dávno. Ještě za totáče. Samo sebou, že to nebylo na NZ , ale pěkně na Moravě, na jihu. Možná bych si i vzpomněl kde přesně a pro jaké JZD to bylo. Měl jsem za sebou první rok na střední. Byli jsme sbírat broskve. Už se škrábu, jen co si vzpomenu. Slunce, horko jak blázen, v tričku se člověk potil jak hrom. Bez trička zachvili spálený. A do toho ty "chloupky" z broskví, které se vám dostali až do trenek. A jak to svědělo!!! Ani sprcha po práci nepomohla.... Brrrrr , asi bych do toho už nikdy nešel. ;-). By mě zajímalo jestli jsou takové zážitky i se sběru kiwi .... :D

Sort:  

Přesně takový - chloupky z kiwi v puse, nose i očích, všude za oblečením, včetně šťopek 😃 Zajímavej zážitek, ale jednou a dost 😃😃 Už mi to kiwi ani nejede tak jako dřív 😃

Tak to jsme na tom podobně. Od té doby broskve taky moc nemusím. "Přesedlal" jsem na nektarinky. Ty chloupky nemají ... :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66912.93
ETH 3115.60
USDT 1.00
SBD 3.78