You are viewing a single comment's thread from:

RE: To znám, to umím - viděl jsem to na Googlu

in #cesky6 years ago

Super post. O tom, že jsi nesmírně šikovný ani psát nebudu. "Nouze" člověka naučí udělat si spoustu věcí sám. Aspoň u mě to tak je. Občas je to přitom pěkné dobrodružství. Zažije se při tom spousta emocí a i radost. ;-) .

Sort:  

Taky se ti stává. Když opravíš/vyřešíš jednu věc v vzápětí se objeví další dvě? A po vyřešení těch dvou jsou zase z každé další dvě. Takový nekonečný seznam úkolů. Mě téměř vždy. A v tuhle chvíli radost z dokončení mizí a začínám brunátnět. Než se z toho vyspím :D

Myslíš jako taková ta řetězová reakce závad? Když jednu odstraniš, tak tím způsobíš další? Popřípadě se ta další objeví časem sama? To znám. Stalo se mi to naposled, když jsem v kuchyni dělal nové obklady. Všechno hotové, krásná práce. A najednou začal protékat ventil od studené vody. Asi po měsíci. Musel jít ven. Byl však tak utažený, že při demontáži povolila i trubka ve zdi ( litinová, snad 50let staré rozvody). Takže obklady musely taky ven... ;-) :D A podobných věcí se mi stalo několik.

Jo přesně to jsem měl na mysli. Před deseti lety jsem začal s opravou akumulaček a od té doby neustále kupuji nové díly a nářadí.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60166.58
ETH 2964.21
USDT 1.00
SBD 3.79