Abstrakce

in #cesky5 years ago (edited)

Opět jedna fotka z mé práce. Najdete na ní i zaměstnance oddaného společnosti :-) A co je na ní kromě něho? To jistě snadno uhádnete. První úspěšný tip získá 1 SBI ;) - už nehádejte ;-)

Abstrakce.jpg

Na druhé fotce je též něco pracovního.
Snímek jsem nazval "Tajemství lidského bytí" :-)
Ale žádné tajemství zde nehledejte. Tento předmět nejspíše nebude znát vůbec nikdo z vás.
Takže kdybyste náhodou uhádli, oč se jedná, získáte 10 SBI.
Ale nemyslím si, že by to někdo uhádl. Je to velice, velice těžké.

GmFBJRi.jpg

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

Vodovodní baterie?

Ano, už jsi dvojitý výherce, gratuluji ;-)

Heh, to byl ale včera den. Že já si raději nevsadil sportku :))

jop kohoutek

Jojo, je to tak, akorát @godfish byl rychlejší ;-)
Zajímalo by mě, jestli si někdo všiml toho King Konga :-D

ten co je tam vzhůru nohama :)

Ta postava mi byla nápadně podobná, tak jsem jí vyměnil hlavu :-) Tenhle nový zaměstnanec je k firmě loajálnější :-)

Had v lahví a na druhé je probíhající elektron z hadronova urychlovače, ale to teda chtělo rychlou závěrku :-)

Zajímavé odpovědi, každopádně nesprávné :-)
I když urychlovač by se mi hodil do mé sbírky přístrojů :-D

Alespoň takový malý urychlovaček, že? :-)

Kapesní generátor červích děr ;-):-)

to druhý vypadá jak nějaká vodováha, ale není to ono podle mě... ale jako kdybych to někde viděl jen nevím co to je,,, ach jo :)

To jsi určitě neviděl, co to je, dozvíš se brzy :-)

You got a 47.97% upvote from @brupvoter courtesy of @jjprac!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64455.55
ETH 3147.84
USDT 1.00
SBD 3.94