Na sdílené koloběžce

in #cesky5 years ago (edited)

Dnes bylo v Plzni ošklivé počasí. Sem tam pršelo a foukal vítr. Sníh minulých dní už zmizel v propadlišti dějin. Přesto a nebo právě proto jsem si nedaleko univerzity na Borech vypůjčil koloběžku.
Tento projekt sdílených koloběžek je dílem Západočeské univerzity. Koloběžky jsou primárně určeny pro studenty ZČU, aby nelenivěli a využívali je při cestě za vzděláním.
Každopádně o víkendu tyto stroje zahálí a tak nastala moje chvíle. Chvíle pracující veřejnosti, která si je může zdarma na dvě hodiny o víkendu vypůjčit a aktivně se zrelaxovat. K výpůjčce stačí mít pouze v systému zaregistrovanou Plzeňskou kartu.
Vyrazil jsem tedy na krátkou projížďku okolo Borské věznice.

IMG_20190113_151812.jpg

  • Koloběžka má na můj vkus dost nízko umístěné stupátko. Když jsem to rozjel na nerovném chodníku a vzápětí narazil na menší hrbol, který se o to stupátko zprudka zasekl, měl jsem pak co dělat, abych to ustál :-)

Po projížďce jsem koloběžku vrátil do stojanu, kterých je tu v okolí několik; tenhle je konkrétně na konečné tramvaje č. 4.

IMG_20190113_155449.jpg

  • Byla to fajn projížďka, jen to počasí mohlo být lepší.

http://scoobike.cz/

Steemit logo JJ.jpg

Sort:  

Vězení a univerzita v těsném sousedství? Zajímavé spojení :)

A nedaleko je úřad práce a stanoviště záchranky. Prostě čtyřúhelník lidského života :-)
Máme tady i dvě životní konečné MHD.
"Bory, konečná stanice, prosíme, vystupte"
A pak ještě u trolejbusu "Ústřední hřbitov". To už je konečná definitivní. :-)

You got a 55.56% upvote from @brupvoter courtesy of @jjprac!

Congratulations @jjprac! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemWhales has officially moved to SteemitBoard Ranking

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Já i syn máme vlastní koloběžky. Já si tu hubu už natloukl víc, i když on padá častěji. Padám z větší výšky a mám vyšší hmotnost, hraje v tom roli těžiště.... Prostě fyzika

To věřím. Koloběžka se zastaví a jezdec pokračuje v jízdě...

Hi @jjprac!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.124 which ranks you at #22898 across all Steem accounts.
Your rank has improved 35 places in the last three days (old rank 22933).

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 217 contributions, your post is ranked at #182.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • You have already convinced some users to vote for your post, keep trying!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63997.36
ETH 3133.23
USDT 1.00
SBD 4.15