Ve školním bazénu

in #cesky5 years ago

Dnes jsme se ženuškou vyrazili na plavání do školního bazénu ZŠ, která je poblíž našeho bydliště.
Bazén je ve večerních hodinách přístupný veřejnosti pro volné plavání.
Naposledy jsem zde byl před třiceti lety, když jsem se učil plavat.
Vybavily se mi vzpomínky. Jako dítěti mi tenkrát bazén připadal obrovský. Dnes jsem po letech znovu poznal šatnu i sprchy, vše samozřejmě už bylo po rekonstrukci. Poznal jsem i malý bazén. Už mi tak obrovský nepřipadl.
Každopádně voda v něm byla příjemně teplá a tak jsme se se ženuškou radovali, jak si zaplaveme.

Bazén byl fajn, jenže v něm bylo dost plavců, kteří pravidelně plavali sem a tam ve svých imaginárních drahách a my tam jaksi nezapadali :-)
Připadal jsem si jako žába ve hře z počítačového pravěku. Vzpomínáte? Přejít s ní silnici nebylo jednoduché :)

vleaper2.gif
sweb.cz

Mohli jsme zvolit následující taktiku:

Bez názvu 2.jpg

A nebo jinou, trošku obtížnější :-)

Bez názvu 1.jpg

Každopádně jsme brzy přešli do vyššího levelu. "Auta" se na "silnici" objevovala a mizela tak, jak plavci potápěli hlavy pod hladinu při stylu prsa.

Prošli jsme se ženuškou úspěšně na druhou stranu a zakončili úroveň. Další už se nekonala. Právě totiž končila hodina volného plavání...

  • GAME OVER

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

You got a 71.43% upvote from @brupvoter courtesy of @jjprac!

Udělej reload a tentokrát tam dejte Tetris. Schválně, kolik se těch plavců tam vejde.

To by se hned zvýšila kapacita :-)

Hi @jjprac!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.121 which ranks you at #23436 across all Steem accounts.
Your rank has not changed in the last three days.

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 368 contributions, your post is ranked at #329.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • You have already convinced some users to vote for your post, keep trying!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95