Za slevou

in #cesky5 years ago (edited)

Já musím mít ty naše kočičáky opravdu rád. A nebo mám rád slevové nabídky :-)
V jednom nejmenovaném hypermarketu se objevilo kočičí stelivo zlevněné o 50%.
Hmmmm, řekl jsem si, že bychom ušetřili hezkých pár stovek?
Nelenil jsem a popadl malý příruční vozíček, jakýsi skládací rudlík, vzdáleně podobný tomu na obrázku.

A vzhůru do akce!
Avšak potíže na sebe nedaly dlouho čekat. V hypermarketu jsem si vzal poněkud nešťastný nákupní vozík. Jistě to všichni znáte. Velice neochotně mění směr jízdy, i když se snažíte sebevíc.
Když byl prázdný, tak to ještě celkem ještě šlo. Zamířil jsem k regálům, kde trůnilo kočičí stelivo v akci. Nabral jsem ho čtyři pytle.
Hmmm, pět stovek ušetříme, řekl jsem si a zálibně stelivo umístil do vozíku, který tím přibral nějakých třicet kilogramů.
Ztěžka jsem se rozjel. Ó běda. Zatáčet se nedalo. Mířil jsem na nic netušící zákazníky a vší silou zatáčel. No, šlo to dost ztuha. Cesta k pokladnám byla dlouhá. A to mě ještě čekal nákup dalších věcí.
Vztekle jsem potichu nadával na ten nešťastný krám.

Když jsem konečně nakoupil a dostal se za pokladny, čekala mě ještě jízda mezi lidmi.
Motal jsem se mezi nimi statečně, vlál jsem na vozíku a zatínal svaly, seč mi síly stačily.

Sledován podezřívavými pohledy ochranky, která mě asi považovala za pochybného podnapilého jedince, jsem konečně opustil obchod.

V předsíňce centra jsem si upevnil pytle se stelivem na vozíček. Použil jsem k tomu menší gumové "pavouky"
Vznikla celkem nestabilní konstrukce, se kterou jsem vzápětí vyjel ven jako s kufříkem na zastávku městského autobusu.
Avšak hrůza! Začalo drobně pršet a déšť dopadající na chodník okamžitě namrzal a měnil se v ledovku.
Jak s tím vozíčkem nastoupím a vystoupím z autobusu? Neodvažoval jsem se na to ani pomyslet. Už jsem se viděl skácený i s rozsypaným nákladem na chodníku.
Mé představy se naštěstí nenaplnily. Nastoupil jsem z hromádky zmrzlého sněhu a stejně tak dobře i vystoupil. Nejhorší bylo "nalodit" a "vylodit" plně naložený těžký vozíček tak, aby se mi jednotlivé pytle nerozlezly a neskončily na zemi.
Ale zvládl jsem to. Teď mě čekala ještě cesta domů pár stovek metrů po zledovatělém chodníku.
Vozíček klouzal celkem statečně. Nejhorší bylo překonat zmrzlé hroudy. Když na ně najela malá kolečka, celý náklad měl tendenci se zvrátit do strany. Dalo mi hodně práce to neustále vyvažovat.
Překonat nahrabaný a rozbředlý sníh u křižovatek se silnicí byl nadlidský výkon. Bolely mě ruce i ramena.
Šel jsem už jako stroj až k našemu domu. Chodník před ním blokovalo auto. Čekala mě cesta závějemi. Vozík - hrablo se v mých rukách opravdu činil.

Konečně! Dveře, výtah, byt. Kvílející zvířata vrhající se na vozíček. Padl jsem na botník.

Živ a zdráv, jen to stelivo bylo mokré.

Odpracoval jsem si svých pět stovek slevy...

Rudl+skládací+Stanley+SXWTC-FT502+Zatížení+(max.)_+70+kg.jpg

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

You got a 71.43% upvote from @brupvoter courtesy of @jjprac!

Ne nadarmo se říká: „Nechci slevu zadarmo.“

Byla zasloužená :-)

Hi @jjprac!

Your post was upvoted by @steem-ua, new Steem dApp, using UserAuthority for algorithmic post curation!
Your UA account score is currently 2.111 which ranks you at #23538 across all Steem accounts.
Your rank has improved 61 places in the last three days (old rank 23599).

In our last Algorithmic Curation Round, consisting of 233 contributions, your post is ranked at #216.

Evaluation of your UA score:
  • Only a few people are following you, try to convince more people with good work.
  • You have already convinced some users to vote for your post, keep trying!
  • Try to work on user engagement: the more people that interact with you via the comments, the higher your UA score!

Feel free to join our @steem-ua Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69735.97
ETH 3533.64
USDT 1.00
SBD 4.72