You are viewing a single comment's thread from:

RE: JJ's gadgets - Digital timers - Udělátka JJ XVI. - Digitální časovače

in #cesky6 years ago

Smekám. Mám kamaráda, co si v jeho devíti letech stavěl domácí alarm a podobné vychytávky. Když mu někdo vešel do pokoje, pískalo to na celý panelák. Teď staví obří stroje, turbíny, lítá po světě.

Mám pro Tebe tip na skvělý seriál, jehož anglický překlad z Tebe tady udělá milionáře. :-D

Jak si postavit vlastního drona

Na internetu toho je „spousty“, ale pořád to není ono. Taková lítající svačinová krabička, to by bylo něco!

Sort:  

Že bych nějakého vyrobil? Spíš mě lákají proudové motory... Uvidíme časem :-)

Hele, pro mne za mne, klidně si postav drona s proudovým motorem :-D

Tak jo ;-)

Sdílej! :-)

Zařadím ho mezi výhledové projekty:-) Tak se třeba někdy dočkáš.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61185.73
ETH 3012.54
USDT 1.00
SBD 3.84