Akualitka o pivu

in #cesky5 years ago

P1110548.JPG
Myslím, že to tu výslovně nezaznělo. Dřiv za 6 stakovaných piv bylo 1 Pivo. Teď je jen 0,1 Piva. Ale 10x!
Konkrétně. Já mám stakovaných 18 piv. Mohl jsem dát 3 piva denně. Teď mohu dát 30 Decipiv. Jsem rád, že Detlev nevymyslel Pikopivo.
Zjistil jsem to až teď, nemám sílu dnes rozdat 30 Decipiv... Kdyby někdo měl, pusťte se do toho. To Pikopivo. Mám na mysli předpony deci-, centi -, mili-, mikro-, nano-, piko- Ale jsem už ospalý a nechci počítat nuly, tedy kolik piv bychom pak mohli rozdat. Odhadem děsně moc... Na důkaz se podívejte na https://steemnow.com/@krakonos

Jo a chtěl jsem ukázat tuhle fotku... Syn dělá cestou ze svatby ksichty. Já nevypadám moc lichotivě...S maminkou dělal ještě povedenější obličeje. Ale ukážu jen jeden výřez. Nechci předvádět, jak se tvářila má choť...
P1110550.1.jpg
Je fajn být dítě.
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @krakonos!
@krakonos got 6 TRDO & @jjprac got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Tak tuhle informaci jsem přehlédl. Máš za to deci !BEER

Dík! !BEER
(Co kdybych to napsal 10x?)

Asi by se něco zakouslo :-) . Třeba distribuce !BEER

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @krakonos, here is your BEER token. Enjoy it!

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @bucipuci, here is your BEER token. Enjoy it!

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @krakonos, here is your BEER token. Enjoy it!

To view or trade BEER go to steem-engine.



Hey @krakonos, here is your BEER token. Enjoy it!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00