Co bych na Steemitu chtěl vidět a číst

in #cesky5 years ago

Jo, nevyžádané rady... To je moje! Objevilo se tu teď hodně nováčků. Někteří mají své působení tady dopředu promyšlené. Někteří sice nevědí co by, ale rychle se přizpůsobí... (No,nic moc rým.)

Ale někteří se v tom budou možná plácat. Tak si dovolím... Co bych poradil svému kamarádovi, kdyby se tu chtěl vyskytnout. (Zatím o to žádný zájem neprojevil.)

A úplně, jako v kuchařce... Člověka na začátku potěší, když si tu vydělá nějaký ten Steemek. Jako ocenění svého úsilí. Jako povzbuzení do dalšího...

Mně trvalo asi dva měsíce, než jsem se propracoval na 0,05 USD za článek. A po dvou letech jsem teď asi na 0,20 USD za článek. Že se mi tam ukazuje víc? To jsou hlasy robotů... Ty si kupuji...

Zkuste soutěže @czechglobalhosts Nafoťte, co si ve Vašem okolí myslíte, že je zajímavé, pěkné, co máte rádi. Soutěž se koná každý den. Zveřejněte fotku a přidejte minimálně 30 slov anglického popisku. Použijte klidně Google Translator... Nejlepší fotka dostane asi 0,40 USD. Další po 0,15 USD. Netto. Mě to baví. Oblézám pražské památky s foťákem. A když někam jedu, tak i mimopražské...

No, pak jsou tu @googlyeyes . Přeborníkem je @bucipuci . Probuďte v sobě umělce. Nebo dítě. (Já zaangažoval syna.) Kolik to hodí? Tak pětník za článek...

No a teď těžká váha! @cleanplanet ! Vezměte pytel, rukavice a ukliďte nějaké veřejné prostranství. U toho se vyfoťte. Přiložte k tomu potřebné náspisy... (To se podívejte, co tam dávají ocenění.) Může být až 0,5 USD netto...

No a pak... Každý máme jedinečné zážitky. Každý máme jedinečné vědomosti. Podělte se! Nebo si vytvořte zážitet pro Steemit... Příklad.

@godfish má přítelkyni T. Je to Španělka. Od 18.3. se v obchodním řetězci LIDL koná Španělský týden! Tak @godfish vezme svoji přítelkyni do obchoďáku a zprostředkuje nám její názor na tam nabízené zboží... Ale @godfish tuhle "radu" nepotřebuje. On je z nás jediný písmák-profesionál. On má témat dost. On nemá čas. (Mimochodem, pro G. Ty peníze z Arba ještě nepřišly... Asi jsi na černé listině. Nebo tam jsme oba.)

No a nezapomeňte pod každý článek zavolat @cleverbot a @automation Když si je dáte jako kamarády, hodí to pokaždé 0.001 USD! No neudělejte to... A zavolejte si pod článek @djimirji up! To máte další 0.001 USD...

A občas vyhlásí někdo nějakou soutěž. Jestli umíte obstojně anglicky (Já jen velice neobstojně.), tak si brzy najdete soutěže sobě odpovídající...

Pak jsou tu @cesky , @cesky.donator , @cesky.kurator ... A celá česká komunita. Nakonec se naučíte pracovat i s roboty... A možná, že někoho z Vás už napadlo něco, co mě tady ještě ne. A za měsíc budete mít na účtu víc než já...

Ale to jsem velmi přízemní. Mluvím jenom o penězích. Získáte tu i nepeněžní výhody. Například se tu můžete vykecat. Nebo si postěžovat... Můžete agitovat pro svůj světonázor... Můžete si číst články. Zajímavé, nezajímávé... Zajímavé tím, jak jsou nezajímavé... Tedy pro Vás zajímavé a nezajímavé. On si skoro každý článek svého čtenáře najde...

A dozvíte se tu i něco o sobě. Hedáte cesty. Zažíváte úspěchy a neúspěchy. Dokážete, nebo nedokážete, se z nich poučit. Dozvíte se, jak jste houževnatí.

Avůbec. Steem je fajn. STEEM ON!
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

No of that happened, you are losing your grip on reality.

!sbi status

Hi @krakonos!

  • you have 70 units and 0 bonus units
  • your rshares balance is 81666681609 or 0.061 $
  • your next SBI upvote is predicted to be 0.012 $


    Did you know Steem Basic Income has a Quality Policy?

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

Steem on the Moon! ;)

Proč Ty se vlastně neúčastníš těch foto soutěží u .cz?

Sem tam jsem tam něco přispěl, ale pak jsem to zanedbával. Budu muset na to znovu mrknout ;)

Když už ty fotky stejně máš...

Jj, tak proč je nevyužít ;)

Podruhé asi využít nejdou co :-D

Byli tam takoví fištróni, co prostě přijdou na jedno místo a fotí jeden objekt s pootočením o 5 stupňů... Jestli se ptáš, jestli tam můžeš dát fotky, které jsi už publikoval v jiných článcích, tak můžeš.

A obráceně? Zasoutěžím si a za týden z té fotky udělám článek...?

Já myslím, že vzhledem k vysoké volatilitě Steemu je lepší tady všechny cifry uvádět přímo ve Steemu. Já si na to zvykl už dávno a je to fakt mnohem objektivnější než v dolarech - jsem schopen si tak vést různé statistiky apod.

Mimochodem, u Tomáše se můžete zapojit i do 7 World´s Continent Photo Challenge - minimálně z Evropy (čtvrteční contest) má nějakou tu fotku snad každý. Tam jsou odměny ještě vyšší než v Prague / Czech Republic.

A Praha je přeci v Evropě, no ne? :-)

Ano, potvrzuji ;)

Ne. Evropa se otáčí kolem Prahy... Nebo mi všichni lhali a smích tropili si ze mě?

Congratulations @krakonos! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You got more than 3750 replies. Your next target is to reach 4000 replies.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

teda krakonoš, tenhle článek smekám, koukám že už jsi taky pochytil i jinou mluvu :) bravo

Pro ty, kteří se chtějí prosadit v angličtině: Co fungovalo pro mě, to je komentování. Našel jsem si, o čem jsem chtěl psát a komentoval jsem podobné články. Často mně přišlo, že jsem věděl víc než autor, tak jsem to měl jednoduché. Ale pointa je v tom, že nové články jsou skoro neviditelné na současném Steemitu. Je třeba si do začátku takto nasbírat followery od ostatních. Komentování je také produkce. Získal jsem tak nějakých 250+ čítaje boty ale i velmi vážené Steemiany.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86