Ekonomika na prvním místě, Drugwars, Actifit, Snax, S-E, Steemit... Vlastně hrozný Pell-Mell

in #cesky5 years ago (edited)

Nevím, jak Vy ostatní. Já na jdu skoro na všechno tak nějak opačně. Napřed se snažím začít něco používat. Teprve, když to nejde, tak se pustím do návodů. A neplatí to u mě jen o domácích spotřebičích.

U kryptoměn je to pro mě stejné. Na začátku je faucet. Teprve potom začínám přemýšlet, jak to vlastně funguje. A zejména, je-li to trvale udžitelné. Samozřejmě, že úplně stejné je to u mě i se Steemitem, Drugwars, Actifitem, tokeny na S-E... Začnu si s tím hrát. Baví mě to. Samozřejmě střídavě. Někdy mě naštve nějaká pitomost a mám chuť jít od toho. Ale když už jsem do něčeho úsilí a snad i um vložil...

Až po nějaké době, když už jsem vynaložil dost času a energie, se začnu ptát, k čemu je to vlatně dobré. Z Arboletu jsem odešel včas. Teď se ptám sám sebe po smyslu Drugwars. Lehce přemýšlím i o Actifitu a Steemitu...

Drugwars se na začátku, když jsem v nich ještě nebyl,, snad vyplácely. Já nastoupil a začal vydělávat na konci až 50 future denně. To bylo asi 1300 future za steem. Nepčepočítávám na fiat.

Čekal jsem, co bude, až se future změní na DWD a ten se bude obchodovat na S-E. A stalo se. Plác! Za 1 DWD se platí 0,03 steemu. (Teda, já měl ohromné štěstí. Prodal jsem 1 DWD za 0,088 steemu.) Vydělám hraním denně 0,35 DWD. To je 0,01 steemu. Takže dvojnásobek toho, když zavolám @cleverbot ... Vyplatí se mi to?

Samozřejmě, že nevyplatí. Ale mohu doufat, že se cena zvedne. Mohu? A co přestat doufat a začít uvažovat? Z čeho vlastně žijí Drugwars?

Žádnou cizí placenou reklamu jsem na jejich stránkách neviděl... Tak z toho ne. Platí se nějaký poplatek za hru? Ne. Takže se budou snažit prodávat herní kartičky a předměty. Když bude hra hratelná, tak snad si budou hráči za peníze kupovat nějaké upgrady, jednotky...

Přičemž teď jsou hráči placeni za to, že hrají. Blbě placeni. Ale bude tu skupina vývojářů a provozivatelů. S tím budou vyšší nákklady. Dělají to jako koníček a doufají v zisk, nebo jsou natvrdo placení od hodiny? To nevím.

Je tu šance, že hra bude zábavnější? Ruku na srdce, koho to teď může bavit? Pár stovek lidí? Dalších pár Venezuelců se tím živí 16 hodin denně, aby si vydělali snad 10 Kč? To opravdu nevím. Stojí mi mých 50 DWD za to, abych to zjišťoval?

Upřímně, zajímá mě, jak se ta hra bude vyvíjet. Jestli zanikne. Budu u toho. Ale plnohodnotně "hrát", to tedy nehodlám. Alespoň pro mě to totiž žádná hra není. Ale jo, čtu si lehce zprávy od @drugwars ... Vím, že je bitevní týden... Ale potenciál v něm nevidím.

Actifit. Čím více uživatelů, tím by náklady měly být nižší a pro uživatele benefity zajímavější... Ale tak to není. Když se z 500 uživatelů stalo 750, tak se prodloužily časy vyplácení skrz upvoty. Až se zase zvýší očet uživatelů... Co se stane? Já nevím. Ale upřímně, vůbec mě to nezatěžuje. A co kdyby?

Prodal jsem všechny AFIT X. Cvičně i pár stovek AFIT. Teď si naškudlím 10.000 AFITů. Moje úvaha je taková, že hodně uživatelů prodá všechny AFITy a pak odejde. Tudíž by se odměny pro stávající zas mohly stát častějšími... Celkem o nice nejde a už jsem i něco vydělal... Za co se dají vlastně utratit? Za výživové poradenství v angličtině? To že mám nežrat a víc se hýbat, to si umím poradit sám.

SNAX vůbec neřeším. Nic od něj neočekávám. Zřejmě přijde prodejní cunami, pokud se dostane na S-E. Třeba prodám dřív... Ono se za něj dá něco pořídit?

S-E a tokeny. Jak už jsem psal. Udělal jsem chybu. teď ji napravuji. Dál prodávám úplně všechno, co získám. Co jsem už "nastakoval", to si nechám. Čestnou výjimkou budou geektokeny. Budu si trochu hrát s kávou a pivem. Do TRDLA nepůjdu... (Dávat mi je jistě můžete...)Mám dojem, že zrovna ideálně nefungují. Asi si s nimi hraje víc lidí... Trochu "vlnkuji" na různých tokenech. Ale jen ze sportu. Jako když tchán hraje v hospodě Prší. Někdy za večer dvacku vyhraje, někdy prohraje... Ale spíš se jeho ztráta a zisk pohybují v jednotkách korun.

No a Steemit... Uvidím, co bude, až se zavedou změny. Ale nechci, aby se u mě stalo přání otcem jakékoliv naděje. Do té doby o něm moc přemýšlet nebudu. Ostatně, pokud jsem tam pár šušníků zvenku poslal, tak ty byly z faucetů, to jaksi nepočítám.

Jo a jestli tenhle post projde, tak to znamená, že Busy vzalo 12 tagů...
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png
@cleverbot

Sort:  

Ayer salio un meteorito en las noticias? Que decia ls noticia?

Rozumíš pandžábsky?

Por el meteorito?

Jo, nasrals mě, nemluvíš se mnou česky.

Jo, Busy bere už pár dní až 12 tagů. Což je fajn, protože se mi jich občas nedostávalo. Zato takový DTube povoluje tag pouze jeden. Pozítří (po několika měsících) ukončím svou pravidelnou středeční DTube sérii. Důvodů je víc.

DTube byl vždycky nad moje technické schopnosti. Až na cenu steemu jinak všechno dorbrý, ne?

Jo, nikam neodcházím :) Jen budu rušit tu svou DTube sérii.

Congratulations @krakonos! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 60000 upvotes. Your next target is to reach 65000 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

!trdo
U tagu lassecash si přidej jedno "s" ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63688.35
ETH 3125.30
USDT 1.00
SBD 3.97