Historka o 69 slovech

in #cesky5 years ago (edited)

Když jsem byl mladší a svobodný, chodíval jsem domů často později. A dojížděl jsem na svoji výstupní stanici autobusu často s přeplněným močovým měchýřem. Sport je sport a patnáct piv je patnáct piv...

Měl jsem už v hájku za silnicí svůj srom, kam jsem si chodil ulevovat. A jednou mezi mnou stromem proběhla orientační běžkyně. S čelovkou. Sorry... Zrychlila potom, ale zjevně ztratila orientaci.

Jen nevím, kam nacpat Saturn.

Sort:  

When I am scatterbrained it is a result of a physical abnormality or due to me dividing my thoughts to focus on multiple subjects.

Znáš tuto písničku od Jiřího Dědečka?
https://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/dedecek-jiri/kdyz-jsem-sel-z-hospody-433197

Díky za veselý příspěvek.

You got a 7.34% upvote from @brupvoter courtesy of @krakonos!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94