O robotech na Steemit -u polopaticky

in #cesky5 years ago (edited)

Zaslouží si dělník svoji mzdu... To jsem si nevypůjčil od Marxe, ale z Bible. Bratři katolíci se dívají na bohatství trochu spatra... Je jim podezřelé. Nebo tak to alespoň bývalo. My, evangelící, chápeme bohatství jako požehnání. Jenom nesmíme skolouznout k tomu, aby se nám stalo cílem a ne prostředkem, jak dosahovat dobrých cílů... Dosti bylo katechismu.

Několik z nováčků naplno říká, že je tu i kvůli penězům. Na tom není nic špatného. Naopak... Koníček se stane prací, práce koníčkem... Co víc si přát... Ale... "V potu tváře chléb svůj dobývati budeš!" Ono to tak snadné není.

Málokdo z nás má takové štěstí a je tak nadaný, že prostě jen maluje, píše, fotí, programuje... A Steemy se mu samy hrnou na účet od nadšených followerů... Musí se přemýšlet, jak a kudy na to... Je pošetilý, kdo staví na písku a neudělá si předem plán... Už tu Bibli ale fakt nechám na pokoji!

Takže kuchařka na roboty. Zkuste se podívat na https://steembottracker.com/ Nastavte si táhlo na Vote value na nejmenší možné. Stejně tu nejsou všichni... Rozdělil bych roboty na dva základní druhy. Na omezené z obou, či z jedné strany, a na neomezené.

Omezení omezují Váš zisk, nebo ztrátu. U neomezených je všechno možné... Naučte se to vidět. Takže na s omezenou ztrátou nemůžete prodělat. Na neomezených ano. Ale taky můžete víc vydělat...

Jsou tu roboty pro chudé. Které začínají na 0.001 SBD. A pro bohaté, kam se hází klidně 50 SBD... Hele zkuste si to! Až nahromadíte 0.001 SBD, zavolejte na svůj článek Dr.Otta. (Podívejte se, jak to dělám. Vždyť blockchain...) Možná, že dá 0.009 SBD... Nebo taky nic. Občas máte smůlu. Ale celkově se vyplatí.

Zvládli jste to! Naspořte 0.30 Steemu. A jakmile dopíšete článek, pošlete uvedenou částku s odkazem na něj panu Čtimě... (Já mu tak říkám.) To je ten můj největší sponzor. Musíte mu ty peníze poslat do 15 minut od zveřejnění. Pak Vám upvotuje článek průměrně o 0.3 SBD. Tím od něj vyděláte skoro dvě koruny na článek.

No a dál radit nechci. Ne, že bych něco tajil. Ale každý tu máme svoji metodu, své oblíbené roboty... Třeba bych Vám doporučil něco, co by Vám nevyhovovalo. A někteří roboty nepoužívají vůbec. Z různých důvodů.

A dávejte si pozor. Někteří vykukové si zřídili účty s velmi zaměnitelnými jmény s roboty... Zmýlená platí! Pokud pošlete peníze omylem jinam, tak se s nimi rozlučte. A občas má robot technické potíže. Tak musíte trochu komunikovat s provozovatelem. Ten zpravidla oprávněnou stížnost uzná a chybu napraví...

No a @podnikatel má pravdu. Když budete upvotovat článek dříve než ostatní, ukosnete si z 25% odměn pro "upvotery" trochu větší koláč. Když jsem upvotoval článek, který si získal 10 USD v 16.minutě, tak ze svých 0.02 upvotu jsem dostal přes 0.07 .... Je Vá to málo?

No, pak je tu ještě varianta:"Pošlete si sem asi 100.000 USD. Jsou tu takové velryby... Pak ale potřebujete úplně jinou strategii. Tu ještě promyšlenou nemám... Až to bude pro mě aktuální. A já jsem hrozně váhavý střelec...

Ještě k @podnikatel . Jak si kupuje upvoty od robotů, tak pravděpodobně moc nevydělává. Možná má i ztrátu... Ale zíkává skupinu followerů, kteří ho budou upvotovat, a tím i sami získají. I to sám říká. Nic proti tomu.

Tak já ho teď napodobím. Tenhle článek budu na své poměry nadstandartně podporovat koupenými robotickými hlasy. Během 6 dnů do něj dám 10 Steemů. Pokud to bude v daný okamžik ziskové. Zejména budu nakupovat hlasy 3. a 6.den... Takže je pro všechny výhodné, aby tomuto článku dali svůj plný hlas.

Příští sobotu večer, budu-li živ, zdráva a při smyslech, tak svoji "akci" vyhodnotím.
@automation
@cleverbot
QmZdEgdEG3gM7H2SwXosyGgGNMV2NanfmiFcMKgeQgEc2i.png

Sort:  

Já tady nečekám žádný extra profit, spíš si chci vyzkoušet jak funguje steemit, ale věta „vyděláte skoro dvě koruny na článek" je trochu moc i na mě :D

"...od něj vyděláte skoro dvě koruny na článek." Za celý článek třeba i pětikačku..

Tak to je přinejmenším 100krát méně, než na kolik si cením svůj čas :)

Pokud jsi sem přišel primárně kvůli věcem, které máš v popisku profilu, tak si nejsem jist, jestli tě to tu bude bavit. Takoví tu většinou moc dlouho nevydrží.

You got a 16.67% upvote from @redlambo courtesy of @krakonos! Make sure to use tag #redlambo to be considered for the curation post!

!sbi status

Hi @krakonos!

  • you have 70 units and 0 bonus units
  • your rshares balance is 106696539408 or 0.079 $
  • your next SBI upvote is predicted to be 0.016 $


    Did you know Steem Basic Income has a Quality Policy?

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @krakonos.

Když už je to tedy legitimní praktika, tak já vám taky příště hodím dopředu echo, když budu mít v plánu nějaký svůj post výrazně vytunit přes boty. Jen tedy nevím jak - samostatný post kvůli tomu dělat nechci. Asi ti to s dovolením "přifařím" do komentáře k nějakému tvému článku, Krakonoši, neb jsi zcela určitě jeden z nejčtenějších (ne-li úplně nejčtenější) autorů v #cesky :)

Legitimní... Doslova zákonná. Přemýšlel jsem o tom. Souhlasíš s mým vývodem, že vydělá, kdo u takto "vytuněného" článku upvotuje mezi prvními... Takže tím vlastně "poškozujeme" jen provozovatele robotů... A u nich je to riziko podnikání.
Přifař si, všem to pomůže. Ale já Tvbé články taky čtu. Že se nepřitahuji na tyči a nekomentuju... No, není to šálek mé kávy. Ale na pokles hodnoty Steemu jsem si "vsadil", ne?

S tvým vývodem souhlasím. Ale tenhle princip "dejte mi upvoty, vyděláte na tom" mi přišel takový zvláštní. Navíc to lidi v podstatě tlačí do nastavení autovotingu - málokdo má čas na to, aby na daný článek číhal ve svém feedu třeba půl dne a pak ho v odpovídající minutě upotoval. Ale když s tím komunita #cesky nemá problém, tak se klidně přidám. Jo, vsadil sis u mě správně a zatím máš docela slušnou šanci na výhru. Uvidíme v pondělí.

Uznávám, že to asi není to, co by Steemit posouvalo fál. Taky to dělám/zkouším na jediném článku. Ale autoři Steemitu roboty asi taky nepředpokládali.
Autovoting ani nastavit neumím.

Není to těžké. Jestli o to máš zájem, navedu tě krok za krokem na steemauto.com. Pro efektivní kurátorství je to nezbytná pomůcka.

Jsem tady rozjel nový marketing článků v naší skupině :-D

Posted using Partiko iOS

No je to docela revoluce, to máš pravdu :) Používání bid botů bylo v #cesky vždy dost kontroverzní a v minulosti ho tu někteří (dnes už neaktivní) jedinci považovali za čiré zlo a opovrhovali každým, kdo boty používal...

Až si naspořím na účet pro sdílení svých Magicků, tak bych mohl znovu začít používat Sázeče stromů.

Well, considering that people have different ideas of what makes an utopian society, I would agree.

Jsem zvědavý na vyhodnocení. Sám jsem teď zkusil upvoutnou 3 příspěvky, pár drobnými , abych viděl jak to vubec funguje, protože se to tu poslední dobou rozebírá a já moc nevěděl o čem všichni mluví 🙂.

You just received a 8.66% upvote from @honestbot, courtesy of @krakonos!
WaveSmall.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60648.94
ETH 2906.35
USDT 1.00
SBD 3.60