You are viewing a single comment's thread from:

RE: Znovu SNAX. / SNAX again

in #cesky5 years ago

Asi takhle. Když mi zbude místo na liště, napíšu tam #snax . Nic si nikde zřizovat zatím nebudu.
Pokud budou nějaké odměny, tak se mi budou připisovat někam i bez účtu a započítají se, až si ho založím ?

Sort:  

Při použití #snax ti budou na snaxu připisovat snaxy ;-). Pokud s nimi budeš chtít něco dělat, tak si budeš muset zřídit jejich peněženku, protože jinak se k ním nedostaneš.

Ale budu dostávat SNAXy, i když nebudu mít peněženku? Když by cena vystřelila na měsíc, tak bych si ji potom zřídil.

Teď jsem to psal. Pokud použiješ tag snax, tak se ti budou připisovat tokeny. Peněženku budeš potřebovat až v okamžiku, když budeš potřebovat tokeny "střelit". Bylo by ale vhodné propojit účet steemit se snaxem

Od 19.5. by se měly začít připisovat snaxy. Občas mrkni po neděli na tuto adresu a uvidíš, jestli se ti něco připisuje, nebo ne. Zatím se neregistruj

Tak jsem jen tak ze zvědavosti zkusil ten odkaz, co jsi doporučil Krakimu, a zadal tam své jméno. Píše mi to, že mi tam někdo poslal přes 1000 Snaxů :D Netuším kdo, proč, ani jakou to má cenu :D Pěkná záhadná a podivná věc, tenhle Snax...

:-). Klidně ho používej dál. Ty snaxy máš za tvůj oslavný článek na SNAX, který jsi tu postoval koncem dubna(?). Od 19.5. by měli začít s distribucí snaxu za posty s tagem snax, takže na téhle adrese si můžeš zjistit, kolik to dává :-D

Aha, díky ;) Budu to sledovat.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63701.54
ETH 3092.31
USDT 1.00
SBD 3.87