You are viewing a single comment's thread from:

RE: Uživatelská prostředí na Steemu #1: SteemPeak

in #cesky5 years ago

Steemit. Obchoduju na něm SBD - Steem. Dále zobrazuje komentáře a převody na účtu v reálném čase
Busy. Umožňuje mi koncepty. Zvykl jsem si na něj. Velká nevýhoda je, že mám komentáře a pohyby v peněžence někdy viditelné až po několika hodinách.
Když Busy zlobí, mám Steemit v záloze. Není od věci mít ještě jdenu zálohu...

Sort:  

Pravda, interní burza SBD/STEEM je dostupná jen na Steemit, i když implementačně by toho měl být schopný kdokoli. Prozatím i zde na SteemPeak je jen přímý odkaz na burzu na Steemit.

Nejsem si zcela jistý, co myslíš tím komentáře a převody v reálném čase. Jestli to je přehled komentářů/reakcí, resp. historie transakcí, pak toto je celkem standard u všech nespecializovaných rozhraní.

Když přes busy pošlu Steem dejme tomu robotovi, tak musím kontrolovat na steemnow.com , nebo na steemit.com , kolik mi zůstalo k dispozici Steemu na zaplacení dalších robotů. Protože v peněžence busy se to projeví s velkým odstupem. To si nestěžuji, to vysvětluji, proč vedle busy používám i něco jiného.
Jinak jsem (z vlastního rozhodnutí) technický ignorant. Jsem tu proto, abych se vykecal. Pokud na tom, vydělám, taky dobře.

To je velice podivné. Většinou stačí po provedení transakce aktualizovat stránku, pokud se hodnoty neaktualizují po provedení transakce. Aplikace, které používají SteemConnect, resp. vykonávají některé akce přes speciální odkazy zřejmě nemají, jak jednoduše zachytit provedení té transakce. Netvrdím že je to nemožné, nicméně to jistě pro mnohé není hlavní priorita.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66932.02
ETH 3099.57
USDT 1.00
SBD 3.74