Sort:  

Jsem právník a uprchlík z Facebooku.

Je to otázka, musím se ještě rozkoukat. Můj společný blog: https://svobodnakultura.wordpress.com/.

Podíval jsem se. Letmo. Co to je společný blog? Jak ses o nás dozvěděl? Jsi tu s nějakým cílem? Nemusíš mi na nic odpovídat. Můžeš si tu dělat, co Tě napadne...
Máš na začátku málo RCs, abys mohl psát, co hrdlo ráčí. Važ pečlivě každý článek... Jedna věta o dvou slovech, to je plýtvání.
Doporučuji napsat něco pod #introduceyourself (Nemusíš tu dbát na jakékoliv rady ani doporučení.)

Společný blog je to, že je nás tam 6 autorů.

Kvůli censuře na Facebooku hledám alternativní sociální síť. Na Minds nikdo není, MeWe je překombinované a teprve teď jsem dostal přístup sem.

Nejdřív se chci rozkoukat. Mám 2 hlavní požadavky:

a) absence censury a
b) dostatečné množství lidí píšící česky.

No, já na každé nové síti chci dát o sobě vědět, že jsem. Ale pochopil jsem, že tady je zvykem psát delší texty, tak uvidíme. Blog mám od roku 2005 (https://wikipedie.blogspot.com/), nyní výlučně můj, ale přijde mi to passé. Vyhovuje mi styl Facebooku: zajímavý text jinde + jedna či dvě věty mého komentáře.

Představení se zvážím.

Censura tu opravdu není. Česky rozumějících se nás druží kolem třiceti.
Tak na jsem na Tebe zvědavý. Končím s dotazy.
Hezký den.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68609.44
ETH 3824.89
USDT 1.00
SBD 3.63