You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podpora pro českou komunitu na Steemitu: 77 USD UPVOTE + SOUTĚŽ

in #cesky5 years ago

Mluvilo se tu už o faucetu na Steem... (@petrvl tuším...) Propagační kanály Arbolet a Krize15 . Ať dopadají jak chtějí, pořád je pár lidí čte.
Zajímalo by mě ekonomicky, jak by takový faucet jel...
Když už by někdo dostával Steem zadarmo, tak by si udělal účet na Steemitu. Vypracovali bychom "návod na zisk při minimální námaze". V podstatě mrtvý účet, kam by si někdo posílal trochu Steemu a nastavi lsi upvotovací automat na vybrané autory.
Z některého pasivního planktonu by se mohl vylíhnout pěkný delfínek...

Sort:  

O Steem faucetu jsem nedávno psal já. Určitě by to nalákalo. Otázkou je kvalita a kreativita nalákaných.

Promiň, nepamatuju si, co nemusím. Mám dojem, že na Tvůj článek navázal @petrvl , že něco takového má v plánu. Na programování věřím spíš jemu... Ty jsi přes psaní.

uhhh to jsme myslím nepsal :)

Já si pamatuju, co bylo před pár stoletími, případně desetiletími... Ale ty nejmodernější dějiny, po mém narození, rád nemám.

Určitě dobrý nápad, podívám se na to, jak by to mohlo fungovat. Ideálně, aby lidé měli co nejmenší námahu z jeho zprovozněním a pak to hezky zpropagovat, jako pasivní příjem.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62539.74
ETH 3201.83
USDT 1.00
SBD 3.81