You are viewing a single comment's thread from:

RE: Podpora pro českou komunitu na Steemitu: 77 USD UPVOTE + SOUTĚŽ

in #cesky5 years ago (edited)

Nalít sem peníze. Taky jsem o tom uvažoval. Ale jsem buď příliš opatrný, nebo zbabělý. Neudělám to. Nejsem s počítači kamarád. Je u mě příliš velké riziko, že o investici přijdu.
Prohnat peníze skrz roboty je dobrá volba. Ale musíš hodně špekulírovat, abys neprodělal.
Paradoxně sem nalívám spoustu času... Což je taky investice. Ale mě to baví.
Pro inspiraci. Zkus se podívat, co dělá @czechglobalhosts . To je česká kosatka.

Sort:  

Investuješ čas a to je také hodně velká investice. Já když se o tom sám zamýšlím, kolik času mě to stojí, tak je to vlastně větší investice, než ty peníze, které sem dávám.

Ale chápu Tě. Taky přemýšlím, že bych měl nějaké věci dělat bezpečněji. Já celý život v businessu jedu spíše stylem nejlepší poměr investice:zisk, i přes větší míru rizika. Jinak bych nebyl v kryptoměnách. Na druhou stranu, pokud si to člověk nastuduje, tak si nemyslím, že by v horizontu 3 let se vstupem teď byl BTC rizikový, ale horší je to už s bezpečností, kdy přece jenom už i sám jsem udělal několik chyb, které mě stály tisíce dolarů.
Díky za odkaz na @czechglobalhosts, má to krásně rozjeté!

A díky za Tvůj přínos!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63759.51
ETH 3318.76
USDT 1.00
SBD 3.91