You are viewing a single comment's thread from:

RE: HODLER: IOTA Představuje Coordicide | Centralizovaný Koordinátor Bude Konečně Odstraněn

in #cesky5 years ago

no.., vlastně i to, jaký má vliv vyšší množství sp na jeho růst, resp. zda vůbec nějaký. A díval jsem se, že máš taky steem bokem, který nemáš v sp, takže jsi to asi udělal podobně jako já, ale mě přišlo bezpečnější to dát do savings. Jinák, ty jo, u článků máš pěkně vysoké částky odměn :) Nepsal jsi náhodou někdy článek o tom, jak jsi toho dosáhl? To by mohlo být moc zajímavé.

Sort:  

SP roste lineárně a velmi, velmi pomalu. Můžeš to vidět třeba na delegacích. 2. května uživatel @der-prophet delegoval uživateli @therising 100 SP, ale dnes můžeš vidět, že je delegováno již 100.182 SP. Jak se to zvyšuje, to si sám vypočítej. Kdyby delegoval 1000 SP, bylo by dnes delegováno 1001.82 SP. Zvyšuje se to o takový drobky, že to nemá cenu řešit. Když máš STEEM poweruplej, tak máš vlastně v držení "Vests". Poměr Steem/Vest můžeš vidět na steemworldu a vždy se trochu zvyšuje.

Steem mám bokem z toho důvodu, že občas provádím konverze SBD na STEEM (díky funkci Conversion je SBD stable coinem, využití sám o sobě nemá, je emitován při evaluaci článků, jediná jeho hodnota je v možnosti konverze na STEEM). Na stránce https://steemworld.org si jdi do sekce Market info. Když započneš konverzi, počkáš 3.5 dne. Následně se počet SBD vydělí Internal Median Price (IMP) a tolik dostaneš STEEMů. Může se stát, že skutečná cena STEEMu je vyšší než IMP a poté se konverze zkrátka vyplatí (pokud SBD není přesně dolar, pak se výplatnost samozřejmě liší). Pokud bych STEEM v krátkodobém horizontu nepotřeboval, do savings bych ho rozhodně nedal.

Odměny mám občas vysoké jen proto, že jsem používal upvote boty. Zkrátka zaplatím prachy za to, aby mě někdo upvotnul. V některých případech se to i vyplatí, pokud si dáváš dobrý pozor. Spousta lidí ale tento jev nerada vidí, můžeš dostat downvote, pokud kupuješ až moc upvotů. Největší výhodou je to, že takový článek uvidí o něco více lidí.

Na STEEMu jsem již nějakej ten čas, takže o tom opravdu vím dost, ale spoustu (především pro mě nedůležitých věcí) toho nevím. Takže buď v klidu, jestli si teď z toho trochu zmaten, já bych byl taky.

STEEM Power je skutečně odměněn 8%! To je důvod, proč delegace rostou. to lze také přečíst na Wikipedii.
můj osobní názor, pokud nejste závislí na penězích, pak vyměnit steem v steempower. SP jsou však stanoveny na 13 týdnů. nebo pošlete @Steembasicincome 1 STEEM získat důchod, pak budete automaticky hlasovat pro každé místo. stejný @ @ steem-plus si stáhněte doplněk a kupte Steem-plus se Steemdollar SSP

Zdravím Proroka

Ich schreibe leider nur in deutsch, und habe dies mit Google übersetzt

Posted using Partiko Android

Danke für dein Kommentar. Google Translate ist nicht perfekt aber - ich hoffe - wir können verstehen. :)

However... it would be probably better to write in English, if it is possible, as it is considered to be the international language and most people understand it. Even Google translations from German to English would definitely make more sense. Once again... thank you for valuable input.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63955.40
ETH 3139.68
USDT 1.00
SBD 3.87