Sort:  

mě nic nezapadá

Sem asi blbě četla nebo se ten text celej přepsal , nebo sem měla haldu!

si to přečti znovu, se to neodehrává v jednom dni...

To je fuk a nepišu, že se to odehrává v jednom dni.

tak já ti za nerozumím... "že ti to zapadá až po celém dni" :)
Moje otázka je jestli tě to baví že ti to zapadá? a jestli zkoumáš to jak se to přeskládává když přijdou nový informace? Jestli je to nahodilé nebo ne?

Nahodilé to není určitě a baví mě to.. zkoumám to jen v rámci výseku, který je součástí celku. Sice vidíš, že se změní vše, ale jasně vidíš jen kousek... je to jkao přepisování kódu a ty vidíš jak se určité sekvence přehodí a tím pádem se změní celý výstup.... a celodenni jsem psala, protože tam píšeš o celodenním louskání internetu a následném zapadání infa což neznamená, že celý článek vnímám jako zápisek jednoho dne

jo ale zapadání nfa se myslí vytváření komplexniho dějového obrazu celého světa... prostě sedí hodiny po půlnoci a hulí a přemýšlí a přemýšli o tom co četl jaké události viděl jaký budou mít vliv na další události proč se stali a kam povedou.... tak to bylo myšleno... jako hledání toho jak svět funguje

ten příběh, nebo spíše ta postava má dvě různé roviny... jedna ta mimo realitu a jedna ta v realitě :) A oni se ty dvě roviny občas překrývají...

No dyt ano, ja mluvim o tom samem... dneska to dře hrozně očividně;) a překrývají se fest, jen někdy se to blbě dekoduje a zjisti se to až pak časem

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63748.21
ETH 3314.18
USDT 1.00
SBD 3.90