Bitcoinmat

in #cesky6 years ago

Počet Bitcoinmatov sa na Slovensku pomaličky zvyšuje, no nikdy som im nevenoval nejak extra pozornosť. Vedel som ale, že ich nie je veľa na Slovensku a že u nás v Žiline nič také ešte nie je. Ale nie, že by mi to zatiaľ nejak vadilo.

No predsa včera podvečer som zazrel na autobusovej stanici reklamu na prvý Bitcoinmat v Žiline a spravilo mi to trochu radosť. Nie, že by som ho išiel hneď vyskúšať a ani nič také. Veď ani neviem presne ako to úplne funguje pomocou neho. Čiže radosť mi nespravil samotný automat, ale skôr celkovo to, že som uvidel prvý raz takto na verejnom priestranstve nejaký billboard, čo sa týka krypta.

A čo vy? Už ste niekedy kupovali alebo vyberali z takéhoto automatu?
4BB0EF59-80CC-4A2E-B29D-15066D252E51.jpeg

Sort:  

@marekgalcik, I gave you a vote!
If you follow me, I will also follow you in return!

no jasně hodněkrát :)

to si měl :) jednoduše to funguje prostě máš v mobilu peněženku a nebo papírovou peněženku... přijdeš tam namačkáš za kolik chceš koupit btc nebo kolik chceš btc ukážeš svoji adresu strčíš eura a hop hotovo btc máš na svý adrese :)

Tak to je celkom fajné, bude treba otestovať. :) Tak isto sa tam dá aj BTC predať a automat ti vyhodí eurá?

no to nevím jakej to je automat, setkal jsem se i stěma co umí jen prodávat btc... ale většinou jsou to automaty co oměj oba směry, záleží od jaký firmy jsou...

Asi väčšina bude obojsmerná no. Dík za info. :)

Párkrát jsem ho už využil. Jediná nevýhoda je dosti nevýhodný kurz kvůli zisku provozovatele, jinak super ;-)

ale u těch malých částek je to asi jedno...

To jo, pokud nevyměňuješ desetitisíce, moc to nepoznáš :-)

přesně a u placení kávy je dokonce jedno jestli je cena 6k dolarů a nebo 8k dolarů za btc :)

Tak s tým sa dá počítať no. :) Koľko to asi robilo rozdiel, nepamätáš?

Když stál BTC 40 000 Kč, tak rozdíl činil cca 1000 Kč. Dál už jsem to nesledoval :-)

V Brně jsem viděl billboard o kryptu, úplně si nevzpomenu přesně, ale bylo to asi na nějaké stránky kde se dá koupit Bitcoin či co. Přímo u silnice kousek od ZOO. Docela mě to překvapilo, jak píšeš - pozitivně, že už se to objevuje takhle v normálním životě. Byť si babička, která jde z nákupu asi nenainstaluje doma Trezor s Bitcoiny, alespoň si řekne "co to je ten Bitkojn? to je to pro mladý?"

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62486.49
ETH 3015.74
USDT 1.00
SBD 3.93