( tématýdne) věci mezi nebem a zemí

in #cesky5 years ago (edited)

Zajímalo by mě , jak na tom jste . Nezáleží , jestli jste věřící , nebo ne . Prostě se občas stane , že nás v životě potkají události , které lze jen sotva vysvětlit zdravím selským rozumem . Některé situace vás nutí přemýšlet a z jiných až mrazí . Po té se přistihnete při tom, že zvažujete návštěvu u Chocholouška, protože vám muselo zákonitě hrábnout, například jako mě před třemi roky. Měla jsem opravdu živí sen . Zdálo se mi , že jsme jeli do města a že do nás vrazilo auto . Seděla jsem na sedadle spolujezdce a i když řidičák mám , ráda se nechám vozit. Náraz byl takový , že jsem se praštila do hlavy , ale jinak jsme já i přítel neměli žádná zranění. Když jsem se ráno probudila a svůj sen vyprávěla své drahé polovičce , hrozně mě z toho nárazu bolela hlava. Zní to hodně šíleně , že ? To ale není všechno . Bolest hlavy do týdne přešla a já pomalu na tento sen zapomněla .O tři měsíce později jsme jeli do Brna na nákup . O víkendu jsme totiž měli naplánovanou oslavu mích narozenin. Všechno už jsme měli ale napadlo nás , že by jsme mohli hodit na gril i nějakou rybičku . Stály jsme tam a čekali , až projedou auta v protisměru , aby jsme mohli odbočit. Najednou rána jako když vrazíte do zdi . .. a tma . Mohlo to trvat vteřinu , možná dvě a já se probrala . Byla jsem docela v šoku a snažila jsem se vzpomenout , co se vlastně stalo . Rozhlížela jsem se kolem sebe a viděla , jak můj přítel řve a odchází z auta . Ted´se mi to vybavilo, cítila jsem hrozný tlak , který mě vyhodil ze sedadla dopředu směrem k čelnímu sklu. Naštěstí jsem poctivá v zapínání bezpečnostních pásů. Ten mě taky hned vrátil zpátky a já se praštila hlavou do opěrky . Ta paní , co do nás vrazila na rovné ,přehledné silnici , kde nás nebylo možné přehlédnout , měla zrušený celý předek . Snažila jsem se vystoupit z auta a když se mě to konečně podařilo podlomili se mě nohy a udělalo se mě hrozně zle . Přivolaná policie zajistila můj převoz sanitkou do nemocnice. Tam po sérii vyšetření zjistili, že jsem v pořádku a že jsem utrpěla pouze slabý otřes mozku. Tak a tady by to mohlo skončit , ale .... To co mě opravdu vyrazilo dech, jsem se dověděla později. V momentě nárazu a mé kraťoučké ztráty paměti , mé dceři na druhém konci Brna spadla z ledničky magnetka s andělíčkem . Zrovna s tchyní chystala večeři. Ta běhala po kuchyni a pořád dokola opakovala , že se muselo stát něco špatného, že ta magnetka ještě nikdy nespadla . A nespadla ani potom . Má druhá dcera byla s přítelem v hospodě a jí se zase rozblikal a zvonil telefon s mým jménem . A do třetice mi moje máma oznámila , že mě ze židle spadla kabelka. Tak mě teda řekněte , jestli tohle není na psychiatra . Jsem si jistá , že až přijde můj čas bude to pořádný rachot :))) Věřím že někomu z vás se něco podobného taky stalo . A když ne vám , tak jste určitě od někoho slyšeli zajímavou příhodu. Dalšího na téma týdne navrhuji @krakonos

Sort:  

to je v pohodě to na chocholouška není, hlavně že se vám nic nestalo

Congratulations @modroocko! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 50 upvotes. Your next target is to reach 100 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Takové věci, no, prostě se stávají :)
PS. Přidej si ještě pod text tag #tematydne ať jej všichni najdou.

Ahoj, beru na vědomí. Jdu teď hned vymýšlet, o čm bude další téma týdne.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64693.66
ETH 2975.51
USDT 1.00
SBD 3.70