Bitradio - vydělejte si poslechem

in #cesky5 years ago

Loni bylo o Bitradiu dost slyšet, ale letos ne a to je fakt škoda. Má fakt potenciál, normálně si posloucháte rádio a dostáváte za to BRO tokeny, které jsou snadno a rychle k převodu. Ne tak rychle jako Steem a s malym poplatkem, ale i tak podle mně stojí za to. V každém případě je nejlepší, že si je prostě vyděláte jen tak. když budete normálně poslouchat rádio. Já to dělám už delší čas a můži vám říct, ře je to teď snažší než kdy dřív. On se totiž určitý počet BRO tokenů dělímezi všechny lidi, co zrovna poslouchají. A protože teď je všechno krypto dole, Bitradio poslouchá málo lidí a každý si tak vydělá víc.

To nejlepší je, že na Bitradiu najdete snad všechna česká rádia, takže můžete poslouchat totéž, co posloucháte běžně, ale něco málo si na tom přivydělat. A ktom toho je tu spousta cizích rádií, takže když jste rockeři jako já a český rádia vás nebaví, stejně si vyberete.

Kdybyste mě chtěli podpořit, tady je ref link: https://bitrad.io/?ref=40473

Kdyby ne, tady je normálně web bez ref linku: https://bitrad.io

Sort:  

Kdysi jsem ho poslouchal a výdělek byl značně mizivý. Pak BRO delistovala Cryptopia a to byl pro mě konec. Teď už je na tom špatně i Cryptopia...

Kolik to tak dělá za hodinu poslechu? Na jaké burze pak BRO měníš?

Teť na crex24 a předtím taky na cryptopii, ale už moc neměním, protože BRO má PoS a tak se mi to hezky načítá. Mám asi tisícovku a za den dostanu několik navíc za potvrzování transakcí, ikdyž mi ta peněženka běží na pozadí a vlastně nic nežere.

Asi 0.3 za hodinu, tak desetkrát víc, než když bylo krypto na vrcholu.

Díky za info. 1 BRO je aktuálně cca za 50 hal. Pokud jeho cena poroste, nebude to špatný. Nyní je to tedy cca 100 Kč měsíčně při nonstop poslechu včetně vyplňování captchy :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60947.53
ETH 2913.40
USDT 1.00
SBD 3.56