Bitcoin roste :)

in #cesky5 years ago

Cena sice padá, ale Bitcoin roste. Dalo mi to docela práci přes 600 kliknutích, dost času a vůbec hledání kam to uložit a nahrát. Steemit očividně moc velké soubory nezkousne. :)

Nízká cena je jen spekulace, protože adopce jde opačným směrem :) a teď se k tomu přidala i lightning network, kterou můžete sledovat třeba tady https://.1ml.com


coinmap-animated20.gif
Celá obrazovka: https://giphy.com/gifs/pjYVTJ4Dkf8JPRzkmW/fullscreen
100MB rozlišení :) https://gifyu.com/image/TarD

Poděkování patří coinmap.org

Sort:  

Pokoukání je to hezké... Ale. (Na vodáckých výpravách mám důležitou funkci palubního pesimisty.) Jednu dobu většina české mladé generace "adoptovala" céčka. A kde jsou céčka dnes?

Ano. I moje paní si přinesla pytlíček věnem... Ale už po nich lidé tolik něšílí. Já netvrdím, že s BTC to bude také tak. Ale jistá podobnost možná je.

Důležité je, aby se BTC běžně používal a nebyl jen módou. V tom máš pravdu.

Jsem majitelem jednoho eshopu, kde céčka prodáváme a divil by ses kolik se jich prodá. Máme jen balení 1000ks a 750ks a mizí skoro hned co se naskladní. Výrobce pro nás nestíhá ani vyrábět.

:)
a btw berete krypto?

Implementace krypto plateb by byla otázka chvilky, protože je systém připravený, ale zatím jsem to nespustil. :)

tak až to spustíš tak se přidej do coinmap a ještě třeba na bitperia.cz ;)

Já zas teď dělám skladníka ve 3D tiskárnách a materiállu kolem nich. A naše zboží se na regálech taky neohřeje. Mám dojem, že teď se prodá úplně všechno... Začínám být zvědavý na krizi.

Díky za pozitivní zprávu. Teď jsou potřeba ;)

Není zač

Pěkná mapka :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85