Dovolená

in #cesky5 years ago

Tak konečně je to tu. Vzal jsem si dovolenou. Nevím je to asi tak po roce a půl co jsem zaměstnavateli jako externí dodavatel oznámil že příští týden nebudu on-line. :)
Jsem na sebe zvědavej jestli na to budu chtít šáhnou abych sem tam nějakou hodinu odpracoval nebo jestli se na to opravdu vykašlu.

Taky pravděpodobně asi nepřečtu ani článek si myslím. No a drugwars no odkliknu to před spaním. Ale moc toho odemne nečekejte.

Jediné co se mi snad podaří je Vám poslat nějakou fotopohlednici, jednu denně možná i článek nevím... :)

Takže kdyby jste mě sháněli tak jsme na dovolené. ;) Zatím se tu v českém rybníčku mějte hezky. :)

Sort:  

Pořádně si to užij :-)

Hezkou dovolenou ;-)

Preji ti hodne dusevneho odpocinku a krasne pocasi. Uzij si to.

Načerpej síly :)

hezkou dovču

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61618.64
ETH 3009.45
USDT 1.00
SBD 3.78