Google ví

in #cesky5 years ago

Jo sem tam narazím na to co google ví, nebo spíš na nějaký seznam. Na všechny se dá nějak doklikat a on vám je ukáže co o vás ví a samo sebou vám řekne že to vidíte jen vy. No to tak není úplně pravda. Protože díky těmto informacím spadáte do nějaké skupiny a na tu se dá zacílit reklama. Kdo je trochu obeznámen s Google ads ví o čem mluvím. A poslední tlak na to aby se necílilo na slovíčka ale na skupiny dává ještě větší info Googlu ze strany zadavatelů reklamy. :)

Jestli máte účet u google tak se schválně třeba podívejte na to co jste si nakupovali. A jak no tady to máte na zlatém podnose :)
https://myaccount.google.com/purchases
Jo tohle mě ba. Ale je zajímavý, že tam není všechno co jsem si koupil online.

Pak samo sebou pokud máte android a sdílite tak ví kde jste byli. Pro cestovatele super věc: :)
https://www.google.com/maps/timeline?pb
Já díky svému starému telefonu tam nemám nic :) I když popravdě on ví i moji Ip odkud se hlásím, takže kecá že neví ví, jen mi to nezobrazuje... :)

Pokud nemáte nějaký blokátor reklam tak ví kde jste je viděli
https://myactivity.google.com/myactivity
Samo sebou ví i co na té stránce kde jste tu reklamu viděli je... nemluvě o to mže ví i kolik z té stránky jste viděli a jak dlouho jste na ní byly a z jakého zařízení atd...

A když už jsme u reklam tak je super se třeba kouknou na to co si o Vás myslí jeho reklamní systém :)
https://adssettings.google.com/authenticated
Bych řekl že jsem dobrej mlžič páč google si myslí že mi je víc jak 65 let, úplně neví jestli jsem žena nebo muž :)

Ale nebojte můžete to vše nastavit a nebo i dokonce smazat. Takže v tomhle ohledu je to OK. Tady na téhle stránce to nastavíte:
https://safety.google/privacy/privacy-controls/

A třeba tady uvidíte které aplikace šahají na nějaká vaše data:
https://myaccount.google.com/permissions

Ale popravdě tohle vlastně není všechno co ví. A já si umím představit i propojení databází že zobrazí ještě více... třeba v mé práci víme v kterém patře budovy se nachází dané zařízení... takže google to ví taky...

A ještě další věc která mě napadá se Steemitem a vůbec je co by se stalo kdyby ty data začala být skutečně otevřená a nejen o Vás, ale o všem... Třeba rozmazané fleky na mapě, online snímky ze satelitu a vůbec veškerá vědecká data a data ze všech senzorů. Mě to totiž tak trochu štve že žijeme v předpotopní době, kdy tato data nemůže nikdo jinný využít zadarmo... to by teprve nastal svět zázraků že... protože

Jdete po ulici a dostanete chuť na vanilkovou zmrzlinu, vytáhnete zařízení z kapsy (no i nemusíte že třeba máte na oblečení někde mikrofon nebo senzor na hlavě co čte myšlenky) a řeknete Nejbližší vanilková zmrzlina hodnocení 4+ a jup už víte že je za támhletím rohem. :) No dobře ono to tak trochu je i dnes ale né tak dokonalé... škoda škoda škoda...

Sort:  

No, z uvedených odkazů o mě Google ví jen to, co si pouštím na YT :) I když samozřejmě nepředpokládám, že si toho pro sebe nenechává mnohem víc.

jj nechává :)

ostatně dnešní žaloba na google ohledně RTB o tom dost vypovídá

Podíval jsem se na to. Věk vědí správný (ten si asi nemyslí, měli by ho vědět najisto). Ale byli třeba přesvědčení, že mám rád komedie, nebo spoření na důchod. Či zájem o auta. Zajímavé, to jsem sám nevěděl.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64058.80
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 3.99