Můj boží playlist

in #cesky5 years ago

Je tomu už dávno možná deset i víc let, nevím kdy to bylo, ale koupil jsem si kdysi album jedné české kapely, které se prodávalo na mp3kovém přehrávači iRiver s pamětí 128MB. no chvíli jsem tam měl to album, ale pak jsme ho stáhl do kompu a nahrál tam svůj playlist tehdy a od té doby ho tam mám. Celkem často ji nosím sebou a na cesty jak po městě tak do dálav v letadle. A pořád dokola hrají ty stejné písničky. Dokážu si přitom číst a mít to jako kulisu. Ale i tak se ponořit do textu a melodie či rytmu. A musím říct že nevím ono na těch mantrách něco bude. Prazvláštní je že výkladů těch písniček mám mraky, nejsem si doteď jist o čem že se tam zpívá. Protože jako kdyby to vedlo moje myšlenku mou náladu a psalo to vlastní příběh a pokaždé jiný. A nejvtipnější je že ty texty znám ale neumím je nazpaměť, nebo vůbec nevím snad až na jednu písničku jak se jmenuje interpret natož název písně. Je to zvláštní, musel jsem to slyšet snad milionkrát dokola a pořád mě to neomrzí. A když jsme dnes cvičil tak jsme si to dal do uší a napadlo mě že se s vámi o něj podělím. Chápu že vám ty písně nic neřeknou nebo si vzpomenete že je znáte z rádií, ale co třeba vám něco řeknou. Snad je na youtubu najdu všechny.

Příjemný poslech, dávam je zasebou jak jsou v mp3.

  1. 1 - Arcade Fire - Rebellion (Lies)

  • 2 - Angus and Julia Stone - Big Jet Plane

  • 3- Beirut - Nantes

  • 4 - AWOLNATION - Not Your Fault

  • 5 - Bombay Bicycle Club - Always Like This

  • 6 - Born Ruffians - I Need A Life

  • 7 - Capital Cities - Safe And Sound

  • 8 - Counting Crows - Mr. Jones

  • 9 - Daft Punk - Get Lucky

  • 10 - Fitz And The Tantrums - Out Of My League

  • 11 - Sufjan Stevens - Chicago

  • 12 - MS MR - Fantasy

  • 13 - Phillip Phillips - Gone, Gone, Gone

  • 14 - Gentlemen Hall - Sail Into The Sun

  • 15 - Dirty Heads (feat. Matisyahu) - Dance All Night

  • 16 - Two Door Cinema Club - Next Year (RAC Mix)

  • 17 - Vampire Weekend - Diane Young (Official Stream)

  • 18 - Vampire Weekend - Horchata

  • 19 - Youngblood Hawke - We Come Running

  • PS: lol sám sobě, ani jeden videoklip jsme nikdy neviděl... a podle letopočtů těch písniček to bude k těm deseti letům :)

    Coin Marketplace

    STEEM 0.26
    TRX 0.11
    JST 0.032
    BTC 64615.49
    ETH 3112.63
    USDT 1.00
    SBD 3.84