Neurovnané myšlenky

in #cesky5 years ago

Tak já jdu jen tak psát, jsem nějaký neklidný, nevím co se sebou... mám pracovat jako každý večer a místo toho koukám jak je na tom steem... a očividně zas nějaká pumpa :) víc steemu se leje na burzy než z nich... a to ještě ke všemu oni mají 75% likvidního steemu na burzách.... oni kdo oni spoustu lidí hlavně velryb... ale to neva mám optimizmus už nějaký čas prostě pocit... krypto už je ok a půjde nahoru, bude se plácat ale to hlavní je že se bude pěkně dát akumulovat... kousek po kousku z každé výplaty... :) A kdo ví včéra večer jsme na logaritmickém grafu ceny BTC viděl v prosinci 2021 milión dolarů :)

Ale no tak nic... jaro je tu a já přitom dnes viděl v Praze ještě takovou neumělou kupku sněhu... zůstala neroztála, krypto taky neroztaje a zůstane... sem si ji mimo jiné musel vyfotit.

P1340808.JPG

A co @krakonos? no co píše zas o Palmovce, asi se tu toulá od rána do večera... A dnešní teplota v Praze se už asi i T. líbila, ale to by nám mohl říct jen @godfish... A moje sněženková soutěž pokračuje a jak voní jaro ví zas @bucipuci ...
a ještě k tomu v #cesky je monstrózní kupa nováčků... mimochodem od ledna hezky účty rostou přes 500 nových účtů deně takže steemit už má přes 1.2 miliónu účtů až některým dojde že 16% roční úrok (ROI) v bance nedávají, ale na steemu ji dostanete tak asi na burzy poteče méně steemu než z nich :) Ale to ještě chvíli potrvá přeci jen nováčci si to tu musí oťukat...

A já já zas mám kupu novýho kafe z Polska a Kodaně... takže sem zas něco pro zajímavost prdnu :)

A jinak @krakonos čas od času spekuluje k čemu že to ten Steemit je ... já vím @godfish má to být zábava, ale mě to nedá proč by to nemohlo být hned několik věcí dohromady, občas je dobré myslet při práci hned na několik cílů najednou, ona se ta kombinace nakonec vyplatí :) a vždy si můžete mnout ruce alespoň nad něčím ... a trápí mě to počitadlo, ale to nějak udělám to musí jít nějak univerzálně že...

Na Steemitu už za chvíli budu 3 roky, ale freebitcoin sbírám už 8 let a myslím že jsem si jen na tomhle faucetu mohl naklikat přes 0.5 BTC a na konci roku 2021 si budu říkat tak jo klikání těch blbejch kapč mělo smysl a dokonce už budu moc zazdít i jednoho kamaráda s kterým jsem před lety vedli o tom diskusi a on říkal že to je ztracený čas... ale co stejně sedím u kompu že... :)

No tak já nevím jestli to pnutí už přešlo, ale dneska už pracovat nebudu 7 hodin za den je stejně dost :) tak si půstím seroš a jdu spát... ani ten tah dřív jak v sobotu na Drugwars nemůžu odehrát měl jsem totiž Hydroponickou farmu postavit už dávno...

No nic dobrou noc...

Sort:  

Stream of consciousness at its finest :D

V pohodě, taky se mi toho většinou hlavou honí mraky :) Nevím, jestli jsi ještě stále vzhůru (máte už půl třetí, tak asi ne), ale Steemeček si před chvíli téměř sáhl na 45 centů ;)

jj to je jen takovej kousek... :)

Hmmm to je hezký ale mě se nejvíce líbí jak to od prosince jde pomalu nahoru myslím tím spodní linku grafu
Snímek obrazovky pořízený 2019-03-01 08-56-07.png
Tohle bude zas jen pumpa, ale kdyby to šlo takhle dál tak do léta jsme na dolaru a to už by bylo pěkný :)

Jasně, taky mě víc těší pozvolný, zdravý růst než tyhle jednodenní pumpičky ;) Ale je fajn konečně vidět Steem aspoň na těch 40 centech... snad bude brzy dolar, pak dva a pak už se tím zas bude možno aspoň trochu živit :)

já doufám naopak že to ještě nějakej ten měsíc vydrží pod 0.5 :) páč mám v plánu ještě něco nakoupit :)

Přesně moje slova ;)

Congratulations @petrvl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

This post has received a 3.13 % upvote from @drotto thanks to: @sbi-booster.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85