Pomooooóc

in #cesky5 years ago

P1350225.JPG

Znáte to taky? Víte že to bude opruz a za čas na to zapomenete a pak hup a jdete to dělat znovu. A takhle se to pořád opakuje a vy si vždy říkáte příště už na to kašlu a ono ne a ne, pořád dokola. Tak tahle se cítím já teď. Loupám totiž bílý chřes. Pokaždé si říkám že na to peču a udělám chřestovou polívku ze zeleného, který se nemusí loupat a pokaždé ji dělám z bílého protože je lepší... ach jo. A proč křičím pomoc no protože u toho přemýšlím že to hodinové loupání dvou svazků přeci nestojí zato. A že to takhle v restauracích přeci nejde dělat to by vařili chřestovou polévku celý den.
Takže mám dotaz, máte někdo nějaký fígl jak lehce oloupat chřest??? Fakt by mi to moc pomohlo.

Jinak já jdu zase experimentovat tak pák vám napíšu jestli byla dobrá. :) Protože tenhle recept jsem si vymyslel a myslím si že určo nikde nebude :)

Sort:  

Obyčejná škrabka na brambory, ta zvládne i jablka, mrkev a určitě i chřest.

no to jo jenže se to loupe blbě a lámeseto a vůbec :D si neloupal chřest že jo

Letos ještě ne :-) holt zelená je zelená :-D

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00