Procházka

in #cesky5 years ago (edited)

Dneska jsem byl na docela dlouhé procházce s dcerou. Škoda že nemám actifit, by mě zajímalo kolik by to bylo bodů. :)
Sice jsem chtěl psát článek o krizi a její potřebě a vůbec o tom co se kde děje, ale jsem tak unavenej že se mi do toho nechce a krom toho mám ještě nějakou tu hoďku sedět u kompu a pracovat. Takže možná zítra, ale kdo ví třeba se ho dočkáte ještě dnes...

Nicméně jsem pár věcí na procházce vyfotil. První je moc zajímavá věc. Nazval bych to něco jako...

Pomník neznámé kanalizace

P1350202.JPG
široko daleko nikdo nebyl jen ta kytka na tom kanálu. :)

Druhá věc mě také dostala. Přišla mi obzvláště ironická vzhledem k statusu tatínka na procházce s dcerou. :) Nazývat ji nemusím nijak mluví sama za sebe.

P1350204.JPG

Sort:  

Možná, že se něco stalo na tom místě, kde je ten kanál.

mužeš na czsteemit?

Czsteemit? Nějaká diskusní skupina někde? Ani Google to nezná, ani já :-)

Ten actifit si můžeš skoro spočítat. Mám pravidelné ranní kolečko pro psy o délce asi 800m. S actifitem to dá přibližně 900 bodů :-D

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14