You are viewing a single comment's thread from:

RE: Několik rychlých postřehů k Actifitu

in #cesky5 years ago

No já nepopírám že tvoje úvaha má logiku ale bereš to jen z pohledu peněz... :)
Jestli drugwars pojedou stím vývojem jak jedou tak to může bejt fakt zajímavá hra která bude vyžadovat hodně strategie... plus sběratelské hrací karty a pokud pak svoji rpopagaci zaměří mimo steemit tak nakonec přitáhnou více lidí...
nemluvě o tom že bude brzy mapa a přístí rok chtějí mít 2D/3D verzi popravdě mě to docela ba i když zatím nuda...
ale třeba až začnou války gangů tak to bude masakr... lidi jako špehové na fórech cizích lidí a tak prostě super rozměry ta hra může mít... a já bych se nai nedivil kdyby do toho šli ještě víc než si myslíme a nakonec by to bylo i trochu o realitě... ale jejich super články o oblíbené postavě bose jen tak letmo naznačují...

krom toho jestli actifit nezačne mít nějaký model jak vydělávat tak prostě i ti moderátoři za chvíli půjdou někam jinam, krom toho těch lidí může tu apku používat tolik že to nedají...

no zkrátka za mě lepší drugwárs než actifitpořád... nepopírám že actifit je lepší z pohledu toho že člověk nesedí za kompem to jo to je super, ale bez nějakého herního modelu žebříčky kdo ej nejlepší a nějakej ten upvote nestačí...

Sort:  

Konkurence u her je na internetu výrazně vyšší než konkurence aplikací na podporu pohybu, alespoň pokud vím. A obě kategorie mají jiné cílovky. Ty jsi asi spíš hráč počítačových her, mě nikdy extra nebraly, a tak mi přijde Actifit zajímavější. Subjektivně.

O udržitelnosti A. jsme se už bavili a oba ji vidíme špatně. Pokud jde o udržitelnost DW, musel by se hodně zlepšit a vyvinout, aby dokázal konkurovat jiným typům her. Třeba kvalitní mobilní aplikace je dneska, hádám, nezbytností.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63630.77
ETH 3179.32
USDT 1.00
SBD 3.95