You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit – anarchokomunismus v praxi

in #cesky5 years ago

No nemáš to úplně přesné, ale se rozkoukáš... jop a psal jsem po forku článek o tom že steemit teď je freemium v podstatě zadarmo, ale nejlepší je si těch 50 steemů do začátku koupit a nebo tě musí podpořit komunita. :) a stím forkem je právě možné aby ti vytvořil kdokoliv účet ale ještě na to nejsou naprogramovány jednoduché nástroje, takže to chvíli potrvá než to lidi začnou dělat...

a osobně bych to k ankapu vůbec nepřirovnával

Sort:  

Jo, psal jsem to po 3 dnech zkušeností.

Nehodlám nic investovat, zase taková bomba to není. ;)

Jo, zdá se, že vytváření účtů může rozjet.

Mně to přišlo jako čistý AnCap. A na rozdíl od wikipedie s odměnami.

no je to sociální síť, a rozhodně nemá úplně anarchistické pojetí co se týče toho jak vzniká a jak se řídí... :) To že dost podstatným motivem jsou prachy to jo, ale ne zas všichni tu dělají všechno jen protože z toho je víc peněz...
Jinak co se týče investic tak je to celkem dobrá investice :) pronájem steempower ti hodí 16-20% roční úrok a druhá věc je že loni při boomu měl steem hodnotu kolem 12 dolarů teď je na 80 centech takže při další bublině to rozhodně bude zhodnocení a ještě jedna věc, která mi u krypta přijde docela podstatná Steemit má opravdu reálné uživatele a jejich počet roste docela pěkně a díky těm uživatelům se taky steem používá na placení, sice málokdy i za věci mimo platformu ale i to se děje...

Já si myslím, že AnCap, kdyby byl, tak by byl postaven na korporacích, takže mi to přijde stejné.

Tak jistě nebaží jen po penězích, ale i po reputaci apod. Ale stejně mne překvapilo, jak se tady všechno točí kolem STEEM a SBD, takže jsem o tom schválně nepsal. ;) Asi nejhorší je to žebrání.

Na investice jsem levý. Koupil jsem bratrovi k narozeninám BTC za 1 000 Kč. Nejdřív to prodělávalo. Na vrcholu to bylo za 10 000 Kč, tedy 1 000 % zhodnocení za půl roku. Ale pak to zase kleslo. A nějak se mi nezdá, že by to tam zase stouplo. Aktuální cena je 2 500 Kč.

Na ty reálné uživatele moc nevěřím. Nevím jako mezi anglicky píšícími, ale mezi česky není zatím člověk, kterého bych chtěl sledovat kdekoliv jinde.

když ankap je v tomhle schizoidní to jak korporace a stát jsou podle něj něco jiného... ale to je asi jedno já nejsem jeho příznivcem... protože je to jen verze kapitalizmu a s anarchií jako takovou to nemá nic společného...

Co tím myslíš tím žebráním? jako jak někteří píšou upvote za upvote do komentáře nebo tak?

Neboj stoupne :) půlení je v květnu 2020 ... času dost

reálné uživatele myslím jako lidi co na síti tráví čas... jako reálné lidi myslím... na rozdíl od spousty altcoinů prostě steemit ty lidi co ho používaj má a to se prostě nedá popřít :)

Souhlasím. AnCap považuje stát za ultimátní zlo, ale ke korporacím se nevyjadřuje.

Anarchismus je označení systému bez státu. A to je jak anarchokapitalismus, tak AnCap.

Je to všude možně. Jak sem třeba přijdou anglicky mluvící a něco chtějí.

No, nevím.

Asi má, ale podle mne ne dost. Odtud ty problémy s odměňováním.

no tady bych nesouhlasil s tím co je anarchismus :) ale to je na dlooooohou debatu :D
Ale je fakt že i když se považuju za anarchistu tak se mi hodněkrát stalo že mě vyhodili z áčkovejch diskusí :D
Páč podle mě to nejsou anarchisti :D

No jo to že sem chodí to tak je, prostě tu jsou lidi z celého světa co maj teba 5 dolarů na den ...

--
Jaké problémy s odměňováním máš na mysli?

To, že odměny jsou v řádech korun. Kdybych se stejným úsilím napsal odborný článek, mám 1000x větší odměnu.

jo tak no to záleží i když je steem nízko tak najdeš články co mají odměny desítky dolarů... ale když byl steem vysoko tak i v české komunitě byli sem tam odměny kolem 10-20 dolarů, když jsme měli ještě podporu jedné velké ryby... ale @pipiczech je pryč a tak ji nikdo už nezařizuje...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62422.21
ETH 3177.33
USDT 1.00
SBD 3.78