You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jak pytlíkuji Drugwars

in #cesky5 years ago

:) hahaha dobrý ale stav headquader každej den level a zbytek bouncery jeď tak 10 útoků najednou udělej si ovce a farmaž je až ověříš že se pár dnů nebrání tak si udělej seznam a tam pak rovnou posílej třeba po 50 bouncerech bez špeha je to rychlejší čím víc boucerů tím víc cílů... já jedu 100 bouncerů po 40ti cílech prostě otočka a mám půl mega surovin doma dám stavět a zas za čas znova... na seznamu mám asi 170 ovcí, když se některá brání tak si dám poznámku a jedu ji se špehem ale když to trvá moc dlouho vyřadím... když dojedu seznam udělám 20ti špehama průskum a pár novej ovcí skončí na seznamu :)
ale headquater sklady, jednotky výcvik a pak produkce ale trezor by jsi měl mít alespoň na půlce tvé produkce trezor jedu u všeho protože jednou budeš potřebovat i hodně surovin na stavby a pak by ti chyběl u drog... jinak během dne se to snižuje takže těch 10 FUture nemusíš dosáhnout... s mým stylem mám přes 100 future deně ;) brou noc

Sort:  

O snižování vím. Započítávám to. No, včera jsem udělal jen 9 F... Když já na to nemám moc čas a klid. A taky mě to dvakrát nebaví...

Proč ten HQ?

no na jakým levelu ho máš??? :) já stavím 38 level :)
A to je budova která v 38 levlu se staví víc jak 12 hodin takže na ostatní si nasbírám a stavím vše jak chci atrvají stavby třeba 1-2, ale hlavní stan prostě urychlit nejde, takže u vyšího evelu zjistíš že tě nebrzdí suroviny, ale HQ ;) takže je to třeba mít ošéfovaný...
třeba 7 lvl 3D METAL PRINTING a destilerky stojí přes mega surovin a na to už potřebuješ sklady alespoň na 30 lvl :) atak dál prostě HQ a sklady jsou podstatný... včera se mi dokonce stalo že jsem po jedné farmící vlně se dotkl 1M surovin takže těsně pod okraj skladů páč mám zaatím jen 33 lvl :) ale sklady vylevluješ třeba za den o 10 lvl ale deset lvl HQ prostě rychleji jak za 15 dnů neudělám... proto je podstatný jet HQ protože prostě to je nejpomalejší článek celého stavění a cvičení... a myslím že zachvíli i cvičení jednotek narazí u mě na ten HQ srop... prostě nic nemůžeš mít výš než HQ takže HQ je klíčový.... ale to už se asi opakuju :)

17 lvl, trochu jsem ubral v zápalu totiž když se začalo odměňovat ve FUTURES

jj chápu já už taky uberu už jen dvakrát třikrát deně zafarmit a konec, ale stejně i tak mě brzdí HQ, teda teď ne páč je vejš než sklady o pár levlů, ale i tak HQ je podstatný když hraješ, když klikneš dvakrát deně tak ho nemusíš stavět každej den :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 57329.79
ETH 2914.99
USDT 1.00
SBD 3.67