You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kryptovýhled na rok 2019

in #cesky5 years ago

já teda souhlas až na to že ty dva podlední odstavce podle mého názoru nepopisují úplně přesně vztahy a tím i akci a reakci...
já si pořád myslím že hlavní motor je halving u btc, kterej dohromady se stabilním vývojem způsobuje cyklický fomo a pak následný pád :)

Sort:  

Ano, vypadá to tak, že hlavní motor je halving, mineři mají míň BTC na prodej, tak neprodají tak lacino. Ale pokud by to bylo vyloženě halvingem, neměl přijit spike někdy začátkem roku 2017, tak jako v roce 2013? Mimochodem, včera jsem viděl zajímavé video o hypervlnách, něco o tom sepíšu, taky mi to dává smysl.

no tak ono to podle mně je že se nejdřív odebere ten přebytek z trhu a pak to teprve začne růst a jak to roste ta kse zase šíří zprávy a lidi začnou dělat fomo :) Já pořád říkám že drobní holdeři co spořej do krypta jsou podstatný... Vtipný je že minule když došla cena na 80k tak jsme přestali kupovat btc a teď když je zase kolem 80 tak lidi začali zase kupovat, aspoň těch pár co znám...

Jo no, ten vstup lidí do krypta je povětšinou ve FOMO fázi, tj. každej je greedy a chce něco zarobit, tak se o ten Bitkojnt začne zajímat :-)

ono ona právě ta vlna je vždy nejvíc, ale jinak si myslím že uživatélé krypta rostou kontinuálně...

To asi ano, nicméně když se člověk spálí, tak mu to dá cennou zkušenost do budoucna (myšleno v rámci tradingu). A ano, uživatelé rostou kontinuálně, s lepší infrastrukturou je to vždy jednodušší začít.

Když jsme u toho halvingu a cyklického fomo, byl by správný přístup počkat na další fomo a všech BTC se zbavit na vrcholu a pak jich dokoupit víc, až to zase spadne? Tam hrozí, že to někdo prodá za 40k a ono to vyleze na 400k a už to tam zůstane....

no proto holder pořád drží :) protože mě osobně zajímá třeba cena až od 500k vejš :)

Pohled do minulosti ale ukazuje, že HODL není nejefektivnější strategií, i když asi se shodneme na tom, že je nejopatrnější. Ideální je rozumná míra HODLu a rozmnožování počtu mincí v takových predikovatelných bublinách (i když predikovatelných, co to je v kryptu, když člověk neví co bude zítra)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64008.01
ETH 3308.26
USDT 1.00
SBD 3.93